NIQ Activate’s oplossing voor het plannen en optimaliseren van assortimenten brengt detailhandelaren dichter bij klanten via nauwkeurige planning en gelokaliseerde uitvoering
NIQ’s complete, duidelijke gegevens en geavanceerde technologie zorgt ervoor dat de juiste producten op het juiste moment en de juiste plaats in voorraad zijn voor de juiste klanten
Voorspellende scenario-ontwikkeling met klantgerichte aanbevelingen om te voldoen aan de veranderingen in de vraag, aankoopstrategieën te wijzigen en de loyaliteit te verbeteren
Internationaal samenwerkingsplatform ontworpen om het productassortiment te verfijnen, ondoelmatigheden in het schappenplan te identificeren en de productdistributie te optimaliseren waarbij leveranciers en detailhandelaren op één lijn worden gebracht wat betreft het assortiment.
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NielsenIQ (NIQ) (NYSE: NIQ), een toonaangevend bedrijf op het gebied van consumenteninzichten, kondigt de uitbreiding aan van NIQ Activa, een toonaangevend aanbod voor consumenteninzichten en analyses, dat met succes detailhandelaren en merken in staat heeft gesteld diepere consumenteninzichten te verwerven en de prestaties te bevorderen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250930465382/nl/
Contacts
Mediacontactpersoon:media.relations@niq.com