21:37 uur 02-10-2025

NIQ lanceert wereldwijde datacleanroom op Snowflake voor verrijking en meting van advertentie-effectiviteit

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NIQ, een toonaangevend consumer intelligence-bedrijf, kondigt vandaag aan dat het zijn datacleanroom op Snowflake start. Deze is ontworpen om zowel dataverrijking als resultaatmeting mogelijk te maken voor toonaangevende marketeers wereldwijd. Dit is de eerste datacleanroom van NIQ die zich specifiek richt op het ondersteunen van cruciale use cases voor marketeers, media-eigenaren, retailmedianetwerken en advertentietechnologieplatforms.

Door middel van veilige samenwerking via de Snowflake-cleanroom kunnen marketeers hun eigen eerstelijnsgegevens verrijken met de privacyconforme consumentensignalen van NIQ. Zo kunnen ze hun doelgroep ontdekken, segmenteren, scoren en campagnes activeren – en dat alles binnen een veilige omgeving die consumentengegevens beschermt en wereldwijde privacynormen handhaaft.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contact voor de media: media.relations@niq.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr