09:08 uur 17-03-2022

Innovatie: De sleutel tot de supersnelle ontwikkeling van VOOPOO

SHENZHEN, China–(BUSINESS WIRE)– VOOPOO, een toonaangevende fabrikant van e-rookartikelen, heeft onlangs een verslag uitgebracht over de ontwikkeling van het bedrijf. Hierin wordt duidelijk dat de onderliggende drijvende kracht achter het succes van het bedrijf tegen de achtergrond van een markt met gecompliceerde internationale relaties, stijgende operationele kosten, toenemende concurrentie en het bestaan van vergelijkbare producten wordt gevormd door de vier belangrijkste innovatiemodellen, namelijk technologische innovatie om het momentum op de lange termijn in stand te houden, systeeminnovatie om de blijvende relevantie van het bedrijf te waarborgen, operationele innovatie om de voetafdruk van het bedrijf uit te breiden en productinnovatie om het marktaandeel te vergroten.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220310006065/nl/

(Photo: Business Wire)

(Photo: Business Wire)

Innovatiemodel 1 – Technologische innovatie om het momentum op de lange termijn in stand te houden

Technologische innovatie vormt de basis, voor een gestage ontwikkelingsimpuls. VOOPOO heeft een strategische concept ontwikkeld van investering in technologische innovatie en de ontwikkeling van baanbrekende originele technologieën.

In 2017 ontwikkelde VOOPOO op creatieve wijze de chips uit de GENE-serie en werkte het bedrijf samen met DRAG om het wereldrecord voor de snelste ontsteking op dat moment te vestigen. De producten waren geliefd bij meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld en worden binnen de branche nog steeds als iconisch beschouwd. In 2019 werd de innovatieve compatibele VINCI een nieuwe trend op het gebied van pod mods. In 2020 werd DRAG X/S een van de populairste producten ter wereld met zijn superieure prestaties en innovatieve metaal/lederen ontwerp. In 2021 verkende VOOPOO op innovatieve wijze de PNP/TPP/ITO-platforms, waarmee een begin werd gemaakt met het stellen van nieuwe technische normen voor de branche.

Met grondig onderzoek en systematische bestudering van marktsegmenten, scherpe focus op producten en technologieën, een baanbrekende en innovatieve geest en rotsvast geloof in technologische innovatie is VOOPOO erin gestaagd voortgang te blijven boeken op de wereldmarkt en het vertrouwen van gebruikers overal ter wereld te winnen.

Aangezien wetenschappelijke en technologische innovatie de belangrijkste productieve kracht van een onderneming is, en de enige manier om een wereldwijd leidende positie te bereiken, heeft VOOPOO een wereldwijd innovatiecentrum opgezet met meer dan 500 R&D-technici die gelijktijdig aan projecten werken. Het innovatiemodel van VOOPOO zal het bedrijf meer technologische doorbraken brengen en de implementatie en ontwikkeling van de wereldwijde strategie bevorderen.

Innovatiemodel 2 – Systeeminnovatie om de blijvende relevantie van het bedrijf te waarborgen

Systeeminnovatie, in de kern, resulteert in een open innovatieplatform, de vorming van een solide structuur vanuit de groep als geheel naar elke afzonderlijke bedrijfsafdeling, en een hoogwaardig model voor bedrijfsontwikkeling. VOOPOO implementeert een R&D-systeem met vier niveaus, van onderzoek tot productontwikkeling: een innovatief platformmodel waarbij onderzoeksinstituten, wetenschappelijke onderzoekers, deskundige adviseurs en innovatieprojecten die meerdere gebieden bestrijken betrokken zijn, zoals fundamenteel onderzoek, nieuwe materialen, innovatieve verneveling, HNB-technologie, intelligente productie en moderne logistiek.

Tot aan 2022 heeft VOOPOO meer dan 1000 aanvragen ingediend met betrekking tot intellectueel eigendom. Het bedrijf beschikt over 3 R&D-centra verspreid over de hele wereld die zich bezighouden met fundamenteel onderzoek, innovatie van e-roken, chiptechnologie en biowetenschappen. Daarnaast heeft VOOPOO 6 productie- en verwerkingscentra opgezet die werken in overeenstemming met Good Manufacturing Practices (GMP), met een totale oppervlakte van 120.000 vierkante meter. Tegelijkertijd werkt VOOPOO ook samen met veel universiteiten aan innovatieve materialen om een toekomstgericht R&D-systeem te bouwen waarin productie, wetenschap en onderzoek zijn geïntegreerd.

VOOPOO heeft een wereldwijd, full-service, full-process beheersysteem voor intellectueel eigendom opgezet om onafhankelijke intellectuele eigendomsrechten te beschermen en daarnaast creativiteit te stimuleren. Gezien het toenemende aantal concurrenten en concurrerende producten en de ongebreidelde namaak, heeft VOOPOO wereldwijd bijna 600 handelsmerken aangevraagd en tegelijkertijd defensieve handelsmerken geregistreerd als preventieve maatregel om de registratie van dezelfde of vergelijkbare handelsmerken door derden te voorkomen, om ‘free riders’ de pas af te snijden en zo het merk en de reputatie van het bedrijf te beschermen.

In maart 2022 werd het kernhandelsmerk van VOOPOO opgenomen op de lijst van beschermde belangrijke handelsmerken van de provincie Guangdong voor 2021. Het is vermeldenswaard dat van de 580 handelsmerken op de lijst er slechts 3 uit de e-rookbranche afkomstig zijn.

Om compliance en standaardisatie op de wereldmarkt te bevorderen, heeft VOOPOO bovendien de compliancestrategie geïmplementeerd en begin 2019 een wereldwijde compliance-afdeling opgericht. VOOPOO was ook nauw betrokken bij de samenstelling van de Chinese GB-norm en heeft in de VS een PMTA ingediend (VOOPOO behoort tot de eerste lichting PMTA-indieners) en is betrokken bij de opstelling van Europese TPD3-normen.

Innovatiemodel 3 – Operationele innovatie om de voetafdruk van het bedrijf uit te breiden

Operationele innovatie is een effectief middel om het bedrijf in staat te stellen open-minded te zijn, materiaal te delen, industriële ketens op te bouwen en verdere groei te realiseren.

In de eerste fase van de operatie kijkt de upstream naar de productie, de midstream naar de marketing en de downstream naar de kanalen. Deze zijn duidelijk van elkaar gescheiden en binnen elk onderdeel is grote winst te behalen. In de tweede fase worden upstream, midstream en downstream uiteraard onafscheidelijk. Production, marketing en kanalen zijn nauw verweven. De ecologie van de volledige industrieketen weerspiegelt de huidige strategische vraag naar terminalconsumptie, kanaaldistributie en grensoverschrijdende samenwerking.

Op basis van de behoeften van de sector heeft VOOPOO een gediversifieerde strategische bedrijfsstructuur opgebouwd om volledig aan de behoeften van alle partijen te kunnen voldoen. Het bedrijf heeft een volledige industriële keten voor e-roken opgezet waarin R&D, productie, branding en kanalen zijn geïntegreerd en heeft gedifferentieerde, unieke en niet-reproduceerbare voordelen gerealiseerd door de integratie van de industriële waardeketen.

Op dit moment heeft VOOPOO een absoluut marktconcurrentievermogen op wereldschaal gecreëerd met meer dan 200 gereserveerde producten per jaar voor verschillende markten in de wereld. Binnen 3 jaar heeft het bedrijf duurzame samenwerkingsrelaties opgebouwd met partners in meer dan 70 landen en regio’s, en 6 overzeese vestigingen geopend die zich richten op gelokaliseerde activiteiten in de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Indonesië, Canada en andere landen. Het bedrijf heeft een netwerk opgezet van 100.000 verkooppunten over de hele wereld om de wereldwijde merkinvloed vorm te geven.

Innovatiemodel 4 – Productinnovatie om het marktaandeel te vergroten

Innovatie op de manier van VOOPOO is in feite productinnovatie die VOOPOO een verder verstevigde marktpositie geeft.

Bij de vorige Ecigclick Vape Awards van 2021 won VOOPOO respectievelijk de categorieën Best Vape Kit For Beginners, Best POD, Best MOD en Best Sub Ohm Tank met de vier producten ARGUS, DRAG Nano 2, DRAG 3, TPP-X. De awards weerspiegelden de gebruikersgerichte consumenteninzichten en gediversifieerde productinnovatie van VOOPOO.

Met de evolutie van de marktomgeving en technologische innovatie, worden producten constant aangepast aan de toenemende eisen van gebruikers van e-rookproducten, en gaat de voorkeur van de markt steeds meer uit naar scenariogebaseerde, lichtgewicht en multifunctionele producten. Met het oog hierop en gedreven door gebruikerswaarde, besloot VOOPOO een nieuw tijdperk in te gaan door een portfolio te lanceren bestaande uit vier kernproductreeksen, DRAG, VINCI, ARGUS en V, om gebruikers productoplossingen op maat te bieden en verder te gaan met het verbeteren van de gebruikerservaring en het verkennen de wereldmarkt.

Door zich te houden aan de vier modellen, heeft VOOPOO een goed voorbeeld van innovatie gegeven voor de ontwikkeling van fabrikanten van e-rookartikelen.

In de snel veranderende wereld van vandaag, wordt langetermijndenken voor de toekomst steeds belangrijker. VOOPOO blijft streven naar waarde aan de hand van dit langetermijndenken. Geconfronteerd met de obstakels die zich binnen de gehele branche voordoen, bewandelt VOOPOO een unieke weg van innovatie-ontwikkeling.

“Langetermijninvesteringen in technologische innovatie moeten op de lange termijn worden gepland. We moeten onzekerheid met open vizier durven tegemoet te treden en de samenwerking met partners versterken om de integratie van technologie naar producten werkelijk te realiseren,” aldus EVEREST, oprichter en CEO van VOOPOO.

VOOPOO is er vast van overtuigd dat goede producten de basis vormen voor de duurzame ontwikkeling van de industrie. Het bedrijf moet rustig de tijd nemen en een pionier op het gebied van technologie zijn, en met gebruikers en partners samenwerken om samen de duurzame ontwikkeling van de industrie te bevorderen. Het langetermijndenken heeft beslist de toekomst en VOOPOO kijkt ernaar uit om meer partners te betrekken bij de ontwikkeling van het bedrijf.

WAARSCHUWING: Dit product kan worden gebruikt met vloeistoffen die nicotine bevatten. Nicotine is een verslavende stof.

De tekst van deze aankondiging in de oorspronkelijke brontaal geldt als de officiële, gezaghebbende versie. Vertalingen worden slechts voor het gemak geleverd, en dienen te worden geraadpleegd onder verwijzing naar de tekst in de brontaal. De oorspronkelijke tekst in de brontaal is de enige versie van de tekst die wordt geacht rechtsgeldig te zijn.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Wind Chen

Telefoon: 0086-18718743237

E-mail: wind.chen@voopoo.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr