10:44 uur 23-09-2021

De handleiding voor het ontsluiten van eCommerce-groei in markten in Afrika, Azië, Latijns-Amerika en het Midden-Oosten

dLocal publiceert een rapport met alles wat u wilt weten over online verkopen in 14 opkomende markten die samen een betalingsvolume van meer dan US $ 350 miljard vertegenwoordigen

MONTEVIDEO, Uruguay–(BUSINESS WIRE)– dLocal, een betalingsplatform waarbij de technologie voorop staat en dat wereldwijde zakelijke handelaren in staat stelt om contact te maken met miljarden consumenten in opkomende markten, heeft in samenwerking met Americas Market Intelligence (AMI) vandaag een exclusief industrierapport uitgebracht om eind te maken aan het gebrek aan betrouwbare gegevens over eCommerce in kernmarkten en opkomende markten met een hoog potentieel.

De betrokken landen zijn Egypte, Marokko, Nigeria en Zuid-Afrika in Afrika; Indië in Azië; Argentinië, Brazilië, Chili, Colombia, Mexico, Paraguay, Peru en Uruguay in Latijns-Amerika; en Turkije in het Midden-Oosten. Hier zijn enkele van de hoogtepunten van het rapport:

  • In 2020 waren de 14 belangrijkste opkomende markten goed voor $ 350 miljard aan verwerkte betalingen
  • De totale uitbetalingen van handelaren aan particulieren in 2020 waren gelijk aan US $ 812 miljard
  • Lokale betaalmethoden vertegenwoordigen 83% van de totale eCommerce-uitgaven in de 14 kernmarkten
  • Hoewel de wereldeconomie in 2020 met 3,5% kromp, bleef de groei van eCommerce positief, met een gemiddelde van 27% op jaarbasis in de 14 kernmarkten
  • Grensoverschrijdende retailuitgaven groeien dankzij internationale marktplaatsen die op zoek zijn naar nieuwe locaties om zaken te doen
  • Internationale vakantiereizen zullen in 2022 beginnen te herstellen en mogelijk tot 2024 pre-pandemische niveaus bereiken

“Als een handelaar, bedrijfsleider, journalist of marktanalist gegevens wil vinden over de staat van eCommerce in ontwikkelde landen, is een snelle Google-zoekopdracht voldoende. Met opkomende markten is het scenario echter heel anders. Informatie is meestal ongeorganiseerd en onbetrouwbaar en die landen zijn zeer uiteenlopend,” aldus Mathieu Limousi, VP Marketing en Communicatie bij dLocal. “Daarom geeft dLocal in dit rapport een duidelijk, beknopt en consistent verslag van eCommerce in dergelijke strategische regio’s.”

Enkele van de belangrijkste statistieken zijn onder meer de marktomvang, voorspellingen, uitsplitsing per sector en betalingsgedrag van eCommerce. “Om een idee te geven van de veelheid aan verschillende lokale betaalmethoden, stelt ons One dLocal-concept – één API, één platform, één contract – handelaren in staat 600 betaalmethoden te accepteren in 30 markten in Afrika, Azië, Latijns-Amerika en het Midden-Oosten. Het is belangrijk om samen te werken met bedrijven en organisaties met uitgebreide lokale expertise,” stelt Limousi.

Download het volledige rapport hier: https://hubs.ly/H0XYg1P0 of neem contact op met onze mediacontactpersoon: Letícia Resende, lresende@dlocal.com

Over dLocal

dLocal maakt lokale betalingen mogelijk in opkomende markten en verbindt wereldwijde zakelijke handelaren met miljarden consumenten uit opkomende markten in Afrika, Azië, Latijns-Amerika en het Midden-Oosten. Via het ‘One dLocal’-concept (één API, één platform en één contract) kunnen internationale bedrijven betalingen accepteren, uitbetalingen verzenden en fondsen wereldwijd afwikkelen zonder dat ze aparte betalings- en uitbetalingsprocessors hoeven te beheren, talloze lokale entiteiten op te zetten of meerdere verwervers en betaalmethoden in elke markt te integreren. Meer informatie op https://dlocal.com

Over AMI

Americas Market Intelligence (AMI) is het belangrijkste marktonderzoeksbureau voor Latijns-Amerika en biedt krachtige markt- en competitieve informatiegestuurde inzichten voor bedrijven om succes te hebben in de regio. Met een specialisatie in de betalingssector omvat zijn expertise eCommerce, neobanken en digitale portemonnees, fintech, POS- en acceptatietechnologie, financiële inclusie, grensoverschrijdende betalingen, B2B-betalingen, open bankieren en realtime betalingen. De op maat gemaakte onderzoeksrapporten leveren op gegevens gebaseerde duidelijkheid en gedetailleerde strategische richting op basis van deskundige sourcing. De betalingspraktijk van AMI is erop gericht financiële instellingen, verkopers en anderen te helpen navigeren door het unieke betalingslandschap in Latijns-Amerika en te concurreren in een snel digitaliserende omgeving. AMI-consultants zijn erkende opinieleiders in verticale markten zoals eCommerce, betalingsinnovatie, contactloze technologie, realtime betalingen en consumenten- en betalingssectortrends. www.americasmi.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Media
Letícia Resende

lresende@dlocal.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr