NIQ-GfK wint Radio & TV Measurement-contracten in Zuid-Afrika
Omvattend systeem voor metingen van het publiek bepaalt een nieuwe standaard voor de Zuid-Afrikaanse media-, marketing- en reclamesector.
CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– NIQ (NYSE: NIQ), een vooraanstaand bedrijf gespecialiseerd in consumenteninformatie, maakt trots bekend dat de BRC (Broadcast Research Council) van Zuid-Afrika beroep doet op GfK, een NIQ-bedrijf, om volledige meting van het radio- en televisiepubliek in het hele land te verschaffen. Deze mijlpaal markeert een nieuw tijdperk voor de media-, marketing- en reclamesector van Zuid-Afrika en versterkt de sector met robuuste, innovatieve en bruikbare publieksgegevens.
Na een streng selectieproces onder verschillende concurrenten, heeft de BRC in juni 2025 eerst het RAMS-contract (Radio Audience Measurement System) aan GfK toegekend.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251015121549/nl/
Contacts
Mediacontact: media.relations@niq.com