23:34 uur 30-11-2023

Mary Kay breidt uit naar Hongarije en vergroot beauty en empowerment in Centraal-Europa

 

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc., het iconische beautymerk en de wereldwijde pleitbezorger voor de empowerment van vrouwen, is verheugd de uitbreiding naar Hongarije aan te kondigen, een strategische stap die de laatste stap van het bedrijf op de Europese markt markeert. Deze uitbreiding valt samen met het 60 -jarig jubileum van Mary Kay en onderstreept haar blijvende erfgoed van het bieden van ongeëvenaarde ondernemerskansen en hoogwaardige huidverzorging en kleurcosmetica.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20231130332532/nl/

With Hungary’s rich cultural tapestry, vibrant heritage, and dynamic economy, Mary Kay Inc. is set to introduce a range of initiatives aimed at bolstering the economic empowerment of Hungarian women. (Credit: Mary Kay Inc.)

With Hungary’s rich cultural tapestry, vibrant heritage, and dynamic economy, Mary Kay Inc. is set to introduce a range of initiatives aimed at bolstering the economic empowerment of Hungarian women. (Credit: Mary Kay Inc.)

De activiteiten van Mary Kay Hongarije zullen worden overzien vanuit de kantoren van Mary Kay Tsjechië in Praag. Om deze gedenkwaardige expansie te vieren, zijn er evenementen georganiseerd in zowel Praag als Boedapest. Deze uitbreiding bouwt voort op de recente onderscheiding van het merk toen het door Euromonitor International uitgeroepen werd tot ‘s werelds #1 Direct Selling Brand of Skin Care and Color Cosmetics1.

“De uitbreiding naar Hongarije is iets wat we altijd hebben overwogen, en we weten dat het NU de tijd is om onze ongeëvenaarde loopbaanmogelijkheden en onweerstaanbare producten op deze nieuwe markt te introduceren,” aldus Tara Eustace, President van Mary Kay van de Europese regio. “Ik heb er vertrouwen in dat we onder leiding van Edita Szaboova en onze zeer succesvolle Mary Kay-markten in Tsjechië en Slowakije levendige, levensvatbare verdienmogelijkheden zullen creëren voor de vrouwen van Hongarije.”

Edita Szaboova, General Manager van Mary Kay Tsjechië en Slowakije, sprak haar enthousiasme uit over de nieuwe marktexpansie.

“We zijn opgetogen dat we aspirant-vrouwelijke ondernemers in Hongarije een kans kunnen geven in lijn met onze kernmissie: het verrijken van de levens van vrouwen,” stelde Szaboova. “Ondernemerschap wordt in Hongarije zeer gerespecteerd en ondersteund, en ons onderzoek toont aan dat vrouwen deze nieuwe kans zullen omarmen om te werken, te leren en hun eigen duurzame bedrijf te laten groeien.”

Met het rijke culturele weefsel, het levendige erfgoed en de dynamische economie van Hongarije zal Mary Kay Inc. een reeks initiatieven introduceren die gericht zijn op het versterken van de economische empowerment van Hongaarse vrouwen. Deze initiatieven omvatten educatieve programma’s, mentorschap en aanzienlijke economische investeringen in het land.

Voor meer informatie kunt u Mary Kay Hongarije online volgen op www.marykay.hu en op de hoogte blijven via Instagram en Facebook.

Over Mary Kay

Toen. Nu. Altijd. Mary Kay Ash, een van de oorspronkelijke glazen plafondbrekers, richtte in 1963 haar droomschoonheidsmerk op in Texas met één doel: het leven van vrouwen verrijken. Die droom is uitgegroeid tot een mondiaal bedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in meer dan 35 landen. Al 60 jaar lang geeft de Mary Kay-kans vrouwen de mogelijkheid om hun eigen toekomst te bepalen door middel van onderwijs, mentorschap, pleitbezorging en innovatie. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van geavanceerde huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en geuren. Mary Kay gelooft in het behoud van onze planeet voor toekomstige generaties, het beschermen van vrouwen die getroffen zijn door kanker en huiselijk geweld, en het aanmoedigen van jongeren om hun dromen te volgen. Ga voor meer informatie naar marykayglobal.com, vind ons op Facebook, Instagram en LinkedIn, of volg ons op X (voorheen bekend als Twitter).

1 ”Bron: Euromonitor International Limited; Beauty and Personal Care 2023 Edition, waardeomzet tegen RSP, gegevens van 2022.”

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 of media@mkcorp.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr