00:53 uur 13-05-2023

A Thing of Beauty: Mary Kay Inc. trapt festiviteiten voor 60 -jarig jubileum af door verhalen van onafhankelijke verkoopmedewerkers te eren

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Strooi de confetti en steek de roze kaarsen aan: op 13 september van dit jaar viert het iconische schoonheidsmerk Mary Kay zijn 60e verjaardag. Om de gelegenheid te vieren, vraagt het merk onafhankelijke schoonheidsconsulenten van Mary Kay van over de hele wereld om hun Mary Kay-verhalen op sociale media te delen met de hashtag #MaryKay60. De 60 Years of Stories-campagne loopt tijdens het diamanten jubileum van het bedrijf en zal toosten op de miljoenen ondernemers die het erfgoed van Mary Kay Ash voor het toen, nu en altijd sterker maken van vrouwen in stand houden.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230512005032/nl/

Mary Kay is asking independent beauty consultants from around the world to share their Mary Kay stories on social media using hashtag #MaryKay60. (Photo: Mary Kay Inc.)

Mary Kay is asking independent beauty consultants from around the world to share their Mary Kay stories on social media using hashtag #MaryKay60. (Photo: Mary Kay Inc.)

Om de campagne te starten, deelt het merk zelf eerst het verhaal: dat van de beroemde oprichtster, Mary Kay Ash. Het verhaal van Ash wordt in triomfantelijke details verteld in een 40 minuten durende podcastspecial, met nooit eerder gedeelde verhalen, interviews en inzicht in de zakenlegende. Then. Now. Always. The Mary Kay Ash Story is beschikbaar vanaf vandaag, op de verjaardag van Mary Kay Ash, en fans kunnen luisteren op Spotify of waar ze hun podcasts ook maar downloaden.

Naast de audiospecial zijn er nu video’s met verschillende Mary Kay-ondernemers beschikbaar op de officiële sociale kanalen van Mary Kay en MaryKay.com. Gedurende het jaar zullen er meer worden uitgebracht.

“Er is zoveel opwinding rond het 60 -jarig jubileum van Mary Kay,” aldus Nathan Moore, President Global Sales & Marketing bij Mary Kay. “Het is een opmerkelijke zakelijke prestatie en spreekt over de kracht van ons merk. Maar in de kern is dit echt een viering van onze onafhankelijke schoonheidsconsulenten. Zonder hun passie, ondernemerschap en gedrevenheid hadden we de zes maanden niet gehaald, laat staan de 60 jaar! Met de 60 Years of Stories-campagne eren we hun trajecten in de aanloop naar onze grote dag.”

Je had toch niet verwacht dat Mary Kay daar zou stoppen? De lichten van Broadway schijnen ook roze: een heel speciale video over het 60 -jarig jubileum van Mary Kay draait momenteel op Times Square in New York City, elk kwartier gedurende de komende weken.

“We zijn net begonnen met onze jubileumfestiviteiten,” voegde Moore toe. “Onze oprichtster, Mary Kay Ash, stond erom bekend dat ze haar kaken op elkaar hield als het op haar leeftijd aankwam. Maar dit is een verjaardag die ze met trots zou hebben gevierd. Wij zijn van plan hetzelfde te doen.”

Over Mary Kay

Mary Kay Ash, een van de oorspronkelijke glazen plafondbrekers, richtte in 1963 haar droomschoonheidsbedrijf op met één doel: het leven van vrouwen verrijken. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkopers in meer dan 35 landen. Als onderneming voor de ontwikkeling van ondernemerschap zet Mary Kay zich in om vrouwen sterker te maken op hun traject naar economische onafhankelijkheid door middel van onderwijs, mentorschap, belangenbehartiging, netwerken en innovatie. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van geavanceerde huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en geuren. Mary Kay gelooft in het verrijken van levens vandaag voor een duurzame toekomst, door samen te werken met organisaties van over de hele wereld die zich richten op het bevorderen van zakelijke uitmuntendheid, het ondersteunen van kankeronderzoek, het bevorderen van gendergelijkheid, het beschermen van overlevenden tegen huiselijk geweld, het verfraaien van onze gemeenschappen en het aanmoedigen van kinderen om hun dromen te volgen. Lees meer op marykayglobal.com, vind ons op Facebook, Instagram en LinkedIn of volg ons op Twitter.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom
972.687.5332 of media@mkcorp.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr