04:08 uur 01-08-2022

Feeling ’22: Mary Kay Inc. maakt prijzen, mijlpalen en prestaties van de eerste helft van het jaar bekend

Met het binnenhalen van 30 prijzen, waaronder tien werkgeversprijzen, wordt Mary Kay Inc. erkend om haar uitmuntendheid in bedrijfsvoering, sociale impact, belangenbehartigingsbetrokkenheid en duurzaamheidsinspanningen.

DALLAS, VS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc. is feeling ’22. In de gehele eerste helft van het jaar heeft het iconische mondiale ondernemerschapsbedrijf haar innovaties in de huidwetenschap bevorderd, haar inspanningen voor sociale impact voortgezet en verscheidene prestigieuze prijzen vergaard voor haar bedrijf en leiderschap. Het is pure schoonheid – en het bijna 60 jaar oude merk staat pas aan het begin.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220728005231/nl/

Mary Kay logo (Graphic: Mary Kay Inc.)

Mary Kay logo (Graphic: Mary Kay Inc.)

2022 AWARDS & HIGHLIGHTS

  • In totaal 30 prijzen voor uitmuntendheid in bedrijfsvoering, sociale impact en duurzaamheid
  • 10 werkgeversprijzen die Mary Kay erkennen als “a great place to work” en voor operationele uitmuntendheid
  • 7 prijzen voor Mary Kay’s c-suite- en seniorniveau leiderschap
  • 17 in eigen beheer uitgebrachte rapporten die Mary Kay’s operationele en filantropische inspanningen versterken die haar duurzaamheidsinzet ondersteunen voor haar strategie ‘Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow’ (‘Het leven van vandaag verrijken voor een duurzame toekomst’)
  • 3 vermeldingen in jaarverslagen van sociale-impactpartners die de aandacht vestigen op Mary Kay
  • 8 leiderschapstoespraakafspraken die de bewustwording verhogen voor empowerment en gelijkheid van vrouwen, diversiteit en inclusie van leveranciers, waterbeheer en toegang tot onderwijs
  • 2 filmfestivalselecties
  • 4 onderzoeksstudies over genderresponsieve inkoop en geografische onderzoeken naar economische kansen voor vrouwen
  • 7 onderzoekssubsidies toegekend ter ondersteuning van meisjes in wetenschap, kankeronderzoek en empowerment van vrouwen

ETHOS & ECOSYSTEEM: UITMUNTENDHEID IN BEDRIJFSVOERING

A Great Place to Work

  • Resume.io publiceerde een overzicht van “The Companies Employees Don’t Want to Leave”, (“De bedrijven die werknemers niet willen verlaten”), en Mary Kay scoorde een 8ste positie. Tot de andere bedrijven behoorden onder meer: Virgin Atlantic, Merck & Co. en Thomson Reuters.
  • Mary Kay ontving van Kincentric vijf top-werkgeverprijzen in de Verenigde Staten, Europa en Maleisië.
  • Mary Kay werd genomineerd als één van Amerika’s beste middelgrote werkgevers 2022 door Forbes.
  • Deloitte nomineerde Mary Kay Inc. één van 2022 US Best Managed Companies (Best geleide bedrijven in de VS in 2022).
  • Mary Kay China werd genomineerd voor ‘Beste werkgever van het jaar’ door Yidianzixun.
  • Mary Kay Polen werd genoemd als één van de beste werkgevers van Polen voor 2022 door Financial Magazine.
  • Mary Kay Tsjechië/Slowakije ontvingen de prijs ‘Best Employer’ van het Kincentric Best Employers-programma.
  • Mary Kay Wit-Rusland ontving de ‘Direct Sales Cosmetic Company Number One Award’ van de jaarlijkse nationale ‘Number One’-prijzen van Wit-Rusland, waarvan de taak is om gezonde concurrentie te promoten en de beste spelers in de Wit-Russische markt te bepalen.
  • Mary Kay Spanje ontving de erkenning “Best Employer” van het Kincentric Best Employers-programma.

Organisatie-effectiviteit

  • Deborah Gibbins, Chief Operating Officer, heeft haar functie uitgebreid om de digitale strategie van het bedrijf te ondersteunen om een meer op technologie gebaseerd bedrijf te zijn met alle IT-functies die nu aan haar rapporteren.
  • Nathan Moore werd benoemd in de nieuw-gecreëerde functie van President, Global Sales and Marketing, en zal de verantwoordelijkheid op zich nemen voor alle Mary Kay-markten wereldwijd die de onafhankelijke schoonheidsconsultants van Mary Kay ondersteunen.
  • Chaun Harper breidde zijn functie uit naar Chief Supply Chain Officer met toegevoegde verantwoordelijkheden voor directe inkoop en contractproductiefuncties.
  • Dr. Lucy Gildea breidde haar functie uit naar Chief Innovation Officer, Product and Science. Haar aanvullende taken omvatten ontwikkeling van nieuwe producten, productportfoliostrategie en planning, procesontwikkeling en commercialisering (planning, process development & commercialization, PrD&C), verpakkingstechniek (package engineering, PE) en R&D-naleving.

Leiderschapserkenning

Wetenschap achter de schoonheid

  • Om de International Day of Women and Girls in Science te markeren gaf Mary Kay een verklaring uit van dr. Lucy Gildea over het belang van STEAM voor jonge meisjes.
  • De Mary Kay’s Girls & Women in STEAM-serie die meisjes en vrouwen voor het voetlicht haalt die veranderingen teweegbrengen op het gebied van wetenschap, technologie, techniek, kunsten en wiskunde kende ontvanger, Ivanna Hernandez van Colombia, een doorlopende onderwijssubsidie toe om haar droom te realiseren om de eerste Latijns-Amerikaanse vrouwelijke astronaut te zijn die naar de ruimte gaat.
  • Mary Kay kende in partnerschap met de Society for Investigative Dermatology, vier huidgezondheid-/huidonderzoekssubsidies toe aan vrouwelijke onderzoekers.
  • Mary Kay Duitsland/Nederland/Zwitserland verdiende de Top 100 Innovator-zegel van Compamedia.

Productontwikkeling

  • Mary Kay ontving de Gold Stevie-prijs voor “COVID: Most Valuable Product” voor haar ontsmettende handgel bij de 20ste Annual American Business Awards.

Digitale innovatie

  • De Mary Kay®-app werd door de Direct Selling Association genomineerd als finalist in de categorie Technology Innovation.

DOELSTELLING EN SOCIALE IMPACT: KATALYSATOR VOOR VERANDERING

Empowerment en gelijkheid van vrouwen

  • De Women’s Entrepreneurship Accelerator (WEA), in het leven geroepen door Mary Kay in samenwerking met zes agentschappen van de Verenigde Naties, kondigde de lancering aan van het allereerste gratis online certificaatprogramma voor ondernemerschap ontwikkeld door het International Trade Centre (ITC) SheTrades. Het uit 27 modulen bestaand digitaal curriculum, aangestuurd door Mary Kay, omvat de 7 cruciale stadia van de ondernemersreis. Het is gratis, er is geen belemmering voor toetreding en het is beschikbaar in het Engels, Spaans, Frans en binnenkort in het Arabisch en verrijkt met 200 video’s.
  • ITC SheTrades, Mary Kay en de WEA traden op als host bij het “Entrepreneurship: Where to Start?” virtueel evenement ter viering van het Entrepreneurship Certificate Programme. Deborah Gibbins, Mary Kay Chief Operating Officer, sprak bij het evenement.
  • Mary Kay en de WEA verwelkomen International Telecommunication Union (ITU) de nieuwste VN-partner bij het overbruggen van de digitale genderscheidslijn.
  • Het ITC en de WEA traden in samenwerking met Mercado Libre op als host van een virtuele workshopserie ter ondersteuning van de lancering van het online Entrepreneurship Certificate Programme. Workshops werden gehouden in Mexico, Brazilië, Chili, Colombia en Argentinië.
  • Het SDG Pilot Village Project (2017-2021) in Waipula, China, opgericht door Mary Kay, het Development Programme van de Verenigde Naties (UNDP), het China International Center for Economic and Technical Exchanges (CICETE), de China Women’s Development Foundation en lokale partners werden voorgedragen voor een P3 Impact Award en geselecteerd als finalist voor het P3 Impact Accelerator-programma. De P3 Impact Award werd ontwikkeld door Concordia, het University of Virginia Darden School Institute for Business in Society en het Department of State’s Office of Global Partnerships van de VS voor het erkennen van en eer bewijzen aan toonaangevende publiek-private partnerschappen (P3s) die gemeenschappen en de wereld verbeteren.
  • Julia Simon, Chief Legal Officer en Corporate Secretary, interviewde Everjoy Mahuku, een deskundig leider uit Zimbabwe, voor de CARE’s International Women’s Day (IWD)-campagne 2022.
  • CARE was Mary Kay erkentelijk als één van de vijf sponsors van haar IWD22-campagne getiteld #HerVoice. Andere sponsoren waren onder meer P&G, The Coca-Cola Company, Cargill en UPS.
  • Erin Duncan, Senior Director van Product Portfolio Strategy and Planning, hield een openingstoespraak aan het Glamhive Live Spring Style & Beauty Summit-panel: “Unstoppable: Ladies Who Launch.”
  • Tijdens haar jaarlijkse Cornerstone-congres in Chili erkende het International Women’s Forum (IWF) Mary Kay als de supporter van baanbrekend onderzoek naar Latijns-Amerikaanse vrouwen in 18 landen over de afgelopen 25 jaar: “Democracy & Society from a Gender Perspective,” in opdracht van IWF en uitgevoerd door de LatinBarometro.
  • Mary Kay sponsorde het Network for Teaching Entrepreneurship (NFTE) World Series of Innovation (WSI) voor het schooljaar 2021-2022. Eenentwintig teams van opkomende sociale ondernemers wonnen in totaal $ 16.800 voor hun voorgestelde oplossingen voor WSI’s zeven uitdagingen, waarvan elk zich richtte op het stimuleren van een duurzameontwikkelingsdoelstelling (SDG). Tot de sponsors van de zeven innovatie-uitdagingen behoorden: Bank of the West, Citi Foundation, Mary Kay, Saint-Gobain North America, Ernst & Young, LLP (EY), Maxar Technologies en PIMCO.
  • International Labour Organization (ILO) en de WEA brachten een Women Entrepreneurship Development (WED) Assessment uit in Mexico aangestuurd door Mary Kay, getiteld “Evaluación de las condiciones marco para el desarrollo empresarial de la mujer, Sectores de comercio e industria en la Ciudad de México.”

Diversiteit, gelijkheid en inclusie (Diversity, Equity & Inclusion, DEI)

  • Door haar partnerschap met de Equal Rights Trust gaf Mary Kay een impuls aan de “Algorithmic Discrimination Initiative”, een nieuw onderzoeks- en belangenbehartigingsprogramma dat tot doel heeft bewijs te verzamelen over patronen van discriminatie die voortkomen uit het gebruik van kunstmatige intelligentie en besluitvormingssystemen op basis van algoritmes en te pleiten voor een proactieve, vooringenomen en voorzorgsbenadering die de discriminerende impacts van deze technologieën aanpakt. De Equal Rights Trust voerde een analyse uit van bestaande en voorgestelde internationale rechtskaders op dit gebied; lanceerde een “Call for Evidence on AI and Algorithmic Discrimination” via een op gender gebaseerde lens; startte de ontwikkeling van een nieuw normbepalend document, de Principles on Equality by Design in Algorithmic Decision-Making (Principes van gelijkheid door ontwerp in besluitvorming op basis van algoritmen) en startte het opzetten van een coalitie van ondersteuning van deze principes.
  • Bij de SCC75-jaarvergadering voor de Society of Cosmetic Chemists (SCC) presenteerde mevrouw A’Lelia Bundles, de achter-achterkleindochter van Madam C.J. Walker, en Michelle Hines, Ph.D., Director of Product Formulation bij Mary Kay, de Madam C.J. Walker-studiebeurzen voor ondervertegenwoordigde studenten uit minderheidsgroeperingen die hoger onderwijs volgen in STEM-disciplines die gerelateerd zijn aan de cosmetica- en persoonlijkeverzorgingsindustrie. De prijs wordt ondersteund door de Society of Cosmetic Chemists en Mary Kay is partner en geeft financiering. De winnaars zijn onder meer: Joy Rutherford, vijfdejaars PhD-student en NIH Research Fellow die werkt aan het synthetiseren van belangrijke bestanddelen die zijn gevonden in de geneeskunde en de natuur met gebruikmaking van de kracht van fotochemie en radicaal gemedieerde routes; en Imani Elaine Porter, Hampton University (tweedejaars bachelor/biochemie).
  • Mary Kay nam deel aan UN Global Compact Target Gender Equality Accelerator als vervolg op de UN Global Compact Gender Equality Strategy Consultation van juni 2021.

Genderresponsieve inkoop en leveranciersdiversiteit

  • Deborah Gibbins, Mary Kay Chief Operating Officer, tekende de doorzending van het resumé van het gender-responsieve inkooppleidooi (Procurement Advocacy Brief) van UN Women, getiteld: “Procurement’s Strategic Value. Why gender-responsive procurement makes business sense (Strategische waarde van inkoop. Waarom gendergevoelige inkoop zakelijk zinvol is.).” Om informatie te geven over de Advocacy Brief heeft UN Women in 2021 350 belanghebbenden benaderd, waarin meer dan 150 bedrijven uit de particuliere sector vertegenwoordigd waren, en 7 casestudies over de inkooptrajecten van bedrijven opgenomen waren.
  • Mary Kay werd genomineerd als 2022 Silver Champion for Supplier Diversity & Inclusion door WEConnect International in partnerschap met Disability:IN en de Nationale LGBTQ-kamer van koophandel (National LGBTQ Chamber of Commerce, NGLCC) voor haar inzet voor mondiale leveranciersdiversiteit en inclusie met betrekking tot de groeiende inclusieve uitgaven, beleid en procedures, naast Bayer, Eaton Corporation, Goldman Sachs en Marriott International.
  • Julia Simon, Chief Legal Officer en Chief Diversity & Inclusion Officer, sprak bij de UN Women Europa en Centraal-Azië (ECA) en het KAGIDER-evenement waarbij de bevindingen werden gepresenteerd van een GRP-enquête uitgevoerd door IPSOS in Turkije met ondersteuning van Mary Kay voor een beter begrip van de barrières waarmee vrouwelijke ondernemers worden geconfronteerd. Simon riep de particuliere en publieke sectoren op om gendersensitieve inkoopstrategieëen te gaan gebruiken. KAGIDER is de vereniging van vrouwelijke ondernemers in Turkije.
  • Virginie Naigeon-Malek, Global Head of Social Impact and Sustainability, hield de openingstoespraak bij het virtuele GRP & Investment Pilot (GRPI) lanceringsevenement dat werd gecoördineerd door UN Women ECA en KAGIDER in Turkije. De innovatieve training wordt aangestuurd door Mary Kay.
  • Tijdens het “Investors Pitch Finale”-evenement georganiseerd door UN Women samen met KAGİDER als onderdeel van het WEA-initiatief, stelden 25 vrouwen uit 8 landen hun bedrijfsblauwdrukken en plannen voor aan een jury van zakenmensen en een investeerderspanel.
  • Bij hun Target Gender Equality-bijeenkomst, bracht UN Global Compact een GRP-belangenbehartigingsvideo uit geproduceerd met de steun van de Women’s Entrepreneurship Accelerator en aangestuurd door Mary Kay.

Kankeronderzoek

  • Dr. Lucy Gildea, Mary Kay Chief Innovation Officer, aanvaardde de Cancer Support Community North Texas Thrive Award namens de Mary Kay Ash Foundation.
  • De Mary Kay Ash Foundation, maakte in samenwerking met het Harold C. Simmons Comprehensive Cancer Center bij het UT Southwestern Medical Center in Dallas een andere ontvanger bekend van het International Postdoctoral Scholars in Cancer Research Fellowship, die Dr. Maria del Rosario Chica Parrado, een post-doctoraal biologiestudent van Málaga, Spanje een onderzoeksbeurs toekende.

Op gender gebaseerd geweld (Gender-based Violence, GBV) en huiselijk geweld (Domestic Violence, DV)

  • Bij de Commission on the Status of Women (CSW66), gaf het jaarverslag 2022 van het UN Trust Fund to End Violence Against Women blijk van erkenning voor haar activiteiten van 2021 en de inspanningen van de Mary Kay Ash Foundation en Mary Kay Inc. om geweld tegen vrouwen en meisjes uit te bannen, samen met de overheden van 16 landen en negen landelijke commissies van UN Women.
  • Mary Kay werd genoemd in een witboek gepubliceerd door UN Action het netwerk tegen seksueel geweld bij conflictsituaties (UN Action) en de organisatie, Committed to Good, over hoe de particuliere sector zich kan inzetten voor inspanningen bij conflictgerelateerd seksueel geweld (CRSV). De inspanningen houden onder meer in het aanpakken van genderongelijkheden en discriminerende sociale structuren die ongelijke genderrelaties beschermen, alsmede activiteiten die teruggeven aan behoeftige gemeenschappen. Het UN Action-netwerk tegen seksueel geweld in conflictsituaties (UN Action), een gecoördineerd orgaan van 21 VN-eenheden die werken aan het voorkomen van en reageren op conflictgerelateerd seksueel geweld (conflict-related sexual violence, CRSV).

Noodhulp

  • In combinatie met een verklaring van ondersteuning kondigde Mary Kay een donatie aan voor het Ukraine Humanitarian Crisis Appeal van het Rode Kruis.
  • Mary Kay ontving de American Red Cross Corporate Partner Award voor haar noodhulp bij het conflict in Oekraïne.
  • De Mary Kay Ash Foundation ontving een bronzen Stevie-award voor haar COVID-19 hulpverlening bij de 20e jaarlijkse Amerikaanse business-awards.

Wereldwijde maatschappelijke impact en lokale gemeenschap

  • Mary Kay werd op nr. 91 geplaatst op de Purpose Power Index. Dit is de derde editie van het grootste onderzoek ooit waarin percepties werden gemeten van brand purpose, op basis van meer dan 20.500 individuele ratings onder ruim dan 5500 klanten en medewerkers in de VS, die meer dan 200 verschillende merken vertegenwoordigen.

DUURZAAMHEID EN ESG: VANDAAG LEVENS VERRIJKEN VOOR EEN DUURZAME TOEKOMST

Klimaatverandering

  • Bij de Commission on the Status of Women (CSW66) trad de WEA op als host bij een panel getiteld “Investing in Women Entrepreneurs to Tackle Climate Change.” (Investeren in vrouwelijke ondernemers om klimaatverandering aan te pakken) Voorgezeten door Elizabeth Vazquez (WEConnect International) maakte het panel gebruik van gastsprekers vanuit het leiderschap van zes VN-agentschappen. Deborah Gibbins, Mary Kay Chief Operating Officer, hield de openingstoespraak en riep de private en publieke sectoren op om zich aan te sluiten bij de WEA en als katalysator te werken voor vrouwelijk ondernemerschap.
  • De documentaire Forest of Hopevolgt Doña Angelica, een 71-jarig ecosysteemstrijdster en haar geheel uit vrouwen bestaande team van Mujeres Unidas Para La Conservacion De Laguna Sanchez, één van de partnerorganisaties van The Nature Conservancy in Mexico. De film werd officieel geselecteerd voor het North Dakota Environmental Rights Film Festival (milieurechtenfilmfestival) en het Hot Springs International Women’s Film Festival (internationaal vrouwenfilmfestival). De korte film, geproduceerd door Mary Kay in samenwerking met The Nature Conservancy en geschreven, geregisseerd en geproduceerd door een geheel uit vrouwen bestaand team, werd eerder genomineerd als halvefinalist in het Films for the Forest-festival.

Duurzaam waterbeheer

  • Mary Kay participeerde in een gedachtewisseling met de overheden van Nederland en Tadzjikistan om de rol van de private sector vast te stellen in de Water Action Agenda en het congres in zijn geheel. De Water Action Agenda is een niet-onderhandeld uitkomstdocument waar lidstaten, belanghebbenden, de private sector etc. commitments kunnen indienen die tijdens de VN Waterconferentie 2023 zullen worden gepresenteerd. Collega’s uit Tadzjikistan alsmede UN-DESA zullen aansluiten.
  • Mary Kay zat in een panel, Making Waves: Women in Water Conservation in samenwerking met The Nature Conservancy. Het virtuele gesprek, gericht op vrouwelijke leiders uit de gehele wereld die de uitdaging aangaan en inspanningen leiden om de gezondheid van onze oceanen te herstellen.

Transparantie en belangenbehartiging (zelfrapportage en updates)

  • Mary Kay bracht haar 2021 Year-End Highlights Report uit, waarin de aandacht wordt gevestigd op haar 58 awards en onderscheidingen en haar inspanningen op het gebied van sociale impact en duurzaamheid gedurende het gehele jaar.
  • Op verscheidene mondiaal erkende bewustwordingsdagen gedurende het gehele jaar heeft Mary Kay updates uitgebracht of aanvullende informatie over haar voortdurende reis om een doelgericht merk te zijn en een op duurzaamheid gefocust bedrijf dat zich inzet voor de toekomst van onze planeet en toekomstige generaties:

    • Mary Kay Inc. viert International Day of Forests en World Tree Day met een verslag over de al lang bestaande samenwerking met de Arbor Day Foundation.
    • World Wildlife Day – Door onze mondiale partnerschappen met The Nature Conservancy en de Arbor Day Foundation ondersteunt Mary Kay Inc. kritiek ecosysteembehoud en herstelprojecten die de gezondheid van wilde land- en zeedieren wereldwijd helpen beschermen.
    • Solar Appreciation Day/World Energy Efficiency Day—vraagt aandacht voor ons gebruik van zonne-energie in de 80-er jaren; en sinds 2014 worden de mondiale hoofdkantoren van Mary Kay en de mondiale productiefaciliteit van energie voorzien met 100 procent hernieuwbare energie.
    • International Day of Action for Rivers Report—Door ons mondiale partnerschap met de Arbor Day Foundation, ondersteunt Mary Kay Inc. kritieke waterscheidingsherstelprojecten die de biodiversiteitsgezondheid van onze oeverecosystemen helpt beschermen.
    • Global Recycling Day – Markeerde onze inzet om de hoeveelheid afval die we genereren te verminderen en materialen te hergebruiken of te recyclen door middel van strategische lijnen en historische acties.
    • World Water Day – Water is een essentieel element in onze productieactiviteiten alsmede in onze gehele waardeketen. Versterkte ons duurzaamheidscommitment om efficiënt gebruik te maken van deze in toenemende mate kostbare natuurlijke bron en de milieuimpact van de manier waarop wij water consumeren en weggooien te beperken.
    • Arbor Day Foundation 50e verjaardag—Mary Kay en de Arbor Day Foundation zetten zich ervoor in om een nieuw leven te geven aan bossen, om de verbeterde kwaliteit van natuurlijke bronnen en de lokale omgevingen voor menselijk leven en alle andere vormen van leven te verzekeren. Onze boomplantprojecten dragen bij aan de 1-biljoenbomencampagne gelanceerd door het Wereld Economisch Forum in januari 2020 ter ondersteuning van de Decade of Ecosystem Restoration van de VN, die tot doel heeft het herstellen, beschermen of planten van 1 biljoen bomen per 2030. Mary Kay was een van de eerste supporters van de campagne, door zich te verbinden aan 1.130.000 bomen op dag 1.
    • National Love A Tree Day Report – Markeerde onze “favorite tree” (favoriete boom) gelokaliseerd bij de Richard R. Rogers (R3) productiefaciliteit. De ceremoniële boom werd geplant bij de grand opening van de R3-faciliteit in Lewisville, Texas, (VS) bij de viering van het planten van de 1-miljoenste boom.
    • World Endangered Species Day – Markeerde onze projecten die kritiek ecosysteembehoud en herstelprojecten ondersteunen die bedreigde soorten over de hele wereld helpen beschermen.
    • World Fish Migration – Vierde het onderwerp van de dag, “Connecting Fish, Rivers, and People” (Vissen, rivieren en mensen verbinden), dat projecten markeert en de bewustwording verhoogt over de impact die migrerende vissen hebben voor het creëren van gezonde riviersystemen.
    • International Day for Biological Diversity/World Biodiversity Day – Viert het onderwerp voor de dag, “Building a shared future for all life” (Bouwen aan een gedeelde toekomst voor al het leven), gericht op toegenomen begrip van het belang van biodiversiteit.
    • World Turtle Day – Het thema van World Turtle Day was “Shellebrate” en was gericht op het verhogen van de bewustwording over hun bedreigde status. Door onze wereldwijde samenwerking met The Nature Conservancy ondersteunt Mary Kay Inc. zeeschildpadbehoudprojecten in de Salomonseilanden die karetschildpadden, een ernstig bedreigde soort, helpen beschermen door lokaal door vrouwen geleid ecotoerisme.
    • World Reef Day – Markeerde ons werk met The Nature Conservancy dat het herstel van riffen in Australië, Hong Kong, China de Koraaldriehoek en het Cakaulevu Rif ondersteunt.
    • World Environment Day – Gevierd met het thema “Only One Earth” (Slechts één aarde) dat de bewustwording verhoogt over milieudreigingen en acties die nodig zijn om onze planeet te herstellen. Markeerde onze projecten met The Nature Conservancy en Arbor Day Foundation.
    • World Oceans Day – Ondersteunde het thema “Revitalization: collection action for the ocean” (Revitalisering: verzamelactie voor de oceaan) over de impact van menselijke acties en mobiliseren van mensen achter het werk voor duurzaam management van de oceanen van de wereld. Markeerde onze mondiale oceanen en oceaanbeschermingsprojecten die de The Nature Conservancy ondersteunen die gericht zijn op het verbeteren van de gezondheid van de oceaan voor de natuur en mensen.
    • Coral Triangle Day – Het thema “Sustaining the Coral Triangle Ecosystem through Blue Economy” gericht op het mariene milieu voor het levensonderhoud en de economieën van de Koraaldriehoek. Markeerde ons werk in Indonesië en werken met inheemse gemeenschappen ter bescherming van hun tradities en economische zekerheid door het beschermen van de mariene habitats.

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf meer dan 57 jaar geleden met drie doelen opgericht: veelbelovende kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten aanbieden en de wereld verbeteren. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en parfums. Mary Kay zet zich ervoor in om door samenwerking met organisaties vrouwen en hun naasten wereldwijd meer mogelijkheden te bieden en richt zich daarbij op ondersteunen van kankeronderzoek, beschermen van overlevenden van huiselijk geweld, verfraaien van onze gemeenschappen en stimuleren van kinderen om hun dromen waar te maken. De oorspronkelijke visie van Mary Kay Ash straalt nog steeds – met iedere lipstick weer. Meer informatie is te vinden op MaryKay.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom
972.687.5332 of media@mkcorp.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr