18:02 uur 22-01-2020

Mary Kay Inc. viert mijlpaaljubilea over de hele wereld

DALLAS, VS–(BUSINESS WIRE)– Blaas de roze kaarsen uit en doe een wens: in 2020 viert Mary Kay Inc. mijlpaaljubilea in een aantal van haar belangrijkste markten over de hele wereld. De iconische Mary Kay Ash, met bescheiden wortels in kleinstedelijk Texas, richtte het merk van haar naam op in 1963. Het merk ontwikkelde zich snel tot een wereldwijd fenomeen met miljoenen onafhankelijke schoonheidsconsultants in bijna 40 landen. Terwijl schoonheidstrends komen en gaan, dankt Mary Kay haar blijvende kracht aan iets dat nooit uit de mode gaat: vrouwenemancipatie en een hoger doel om te doen wat juist is.

“Hoewel onze innovatieve huidverzorging, cosmetica met trendy kleuren, parfums en lichaamverzorgingsproducten al meer dan 56 jaar razend populair zijn onder miljoenen klanten over de hele wereld, is ons bedrijf opgericht met meer dan alleen lipstick in gedachten,” zei Deborah Gibbins, Chief Operating Officer van Mary Kay. “Onze oprichtster, Mary Kay Ash, bouwde haar droombedrijf met twee doeleinden: stimuleer economische onafhankelijkheid voor vrouwen door ondernemerschap en verbeter de wereld.”

De oorspronkelijke visie van Mary Kay Ash blijft stralen als een pas geboende roze Cadillac. Haar beproefde businessmodel heeft talloze vrouwen geholpen hun ondernemerschapscapaciteiten te ontwikkelen en verfijnen door een op waarden gebaseerd bedrijf met blijvende kracht. En Mary Kay zet zich in voor de ondersteuning van vrouwen en hun families door samen te werken met organisaties over de hele wereld. Zij richt zich daarbij op het ondersteunen van kankeronderzoek, beschermen van overlevenden van huiselijk geweld, verfraaien van onze gemeenschappen, stimuleren van kinderen om hun dromen waar te maken, en nog veel meer.

In 2020 zullen de onderstaande markten hun mijlpaaljubilea vieren met festiviteiten, mogelijkheden voor vrijwilligers en speciale evenementen met hun werknemers en onafhankelijke verkoopteam:

5 jaar

Colombia

10 jaar

Armenië

15 jaar

Moldavië

20 jaar

Kazachstan

Maleisië

Filipijnen

Slowakije

25 jaar

China

Portugal

40 jaar

Argentinië

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf meer dan 56 jaar geleden met drie doelen opgericht: goede kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten aanbieden en de wereld verbeteren. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica, voedingssupplementen en parfums. Mary Kay zet zich ervoor in om door samenwerking met organisaties vrouwen en hun naasten wereldwijd mogelijkheden te bieden en richt zich daarbij op ondersteunen van kankeronderzoek, beschermen van overlevenden van huiselijk geweld, verfraaien van onze gemeenschappen en stimuleren van kinderen om hun dromen waar te maken. De oorspronkelijke visie van Mary Kay Ash straalt nog steeds – met iedere lipstick weer. Meer informatie is te vinden op MaryKay.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 of media@mkcorp.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr