12:37 uur 08-07-2019

Mary Kay Inc. Sponsort de 34e Jaarlijkse Grote Conventie van de University of the Philippines Medical Alumni Society of America

Dit sponsorschap markeert de meeste recente in een serie van samenwerkingsverbanden tussen het wereldwijde schoonheidsmerk en wetenschappelijke en academische gemeenschappen

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc., een vooraanstaande huidverzorgingsvernieuwer, vervolgt haar decennialange verbintenis aan de wetenschap met de sponsoring van de 34e Jaarlijkse Grote Conventie (Annual Grand Convention, AGC) van de University of the Philippines Medische Alumni Sociëteit van America (University of the Philippines Medical Alumni Society of America, UPMASA) in Dallas. De conferentie, gehouden in het Fairmont Hotel van 2 juli – 6 juli, bracht meer dan 500 artsen uit de V.S. en de Filipijnen samen om onderwerpen te bespreken variërend van dermatologie tot orthopedie en neurologie.

UPMASA is een non-profitorganisatie die gezondheidszorgondersteuning biedt en medisch onderwijs in de Filipijnen steunt. Met 20 afdelingen en een ledenbasis van meer dan 2.000 artsen waarvan de meesten in de V.S. en de Filipijnen zijn, bevinden zich onder de leden zij die werkzaam zijn binnen de klinische praktijk, het onderzoek, het academisch medisch onderwijs en gemeenschapsprojecten.

“We zijn vereerd om evenementen als de jaarlijkse conventie van de UPMASA bij te wonen en te sponsoren, met als doel om de technologie en educatie rondom gezondheid en huidverzorging te bevorderen,” zei dr. Lucy Gildea, Chief Scientific Officer van Mary Kay. “We zijn verheugd dat ons sponsorschap ook de humanitaire inspanningen van de UPMASA-afdeling in Texas zal helpen ondersteunen, met als begunstigde het Johnson County Children’s Advocacy Center en de Boys and Girls Club van Dallas.”

UPMASA ondersteunt de filantropische activiteiten van het University of the Philippines College of Medicine (UPCM) en het Philippine General Hospital (PGH). De organisatie helpt het Cesium Project van het PGH Kanker Instituut door te voorzien in medische benodigdheden voor de behandeling van behoeftige kankerpatiënten.

Op de Grote Conventie organiseerde Mary Kay ook een expositie met de TimeWise® Miracle Set 3D® en een kijkje naar de wetenschap achter haar schoonheidsproducten.

“Mary Kay’s gulle sponsorschap stelt UPMASA in staat om haar steun voort te zetten aan gezondheidszorg en medisch onderwijs in zowel de Filipijnen als Noord-Amerika,” zei dr. Ponciano Cruz, UPMASA AGC-voorzitter. “Het helpt ons ook om door te gaan met het uitvoeren van filantropische activiteiten zoals faculteitsschenkingen, beurzen voor medische studenten, en fysieke infrastructuur en apparatuur door het Philippines General Hospital.”

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf meer dan 55 jaar geleden met drie doelen opgericht: kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten produceren en de wereld verbeteren. Die droom is een bedrijf geworden van meerdere miljarden dollars met miljoenen onafhankelijke verkopers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan wetenschappelijk onderzoek achter de schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica en voedingssupplementen. Via de Mary Kay Foundation℠ heeft het bedrijf meer dan $ 78 miljoen aan kankeronderzoek en opvanghuizen besteed. Mary Kay Ash’s oorspronkelijke visie straalt nog steeds — met iedere lipstick weer.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 of media@mkcorp.com