22:43 uur 02-07-2019

Mary Kay Inc. wint goud in de categorie onderwijs bij de prestigieuze Spring 2019 Omni Awards

Het innovatieve Link & Learn™ verkoopeducatiesysteem van het wereldwijde beautymerk scoorde 9,5 op een 10-puntsschaal

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc. heeft vandaag bekendgemaakt dat het bedrijf erkenning heeft gekregen bij de 2019 Spring Omni Awards met een begeerde gouden classificatie in de categorie onderwijs voor haar innovatieve Link & Learn™ verkoopeducatiesysteem. Het innovatieve e-learningplatform organiseert een krachtig leercurriculum bestemd voor het versterken van educatieve ondersteuning voor het onafhankelijke verkoopteam en het vergroten van hun zakelijk succes. Het innovatieve e-leerplatform verbindt de onafhankelijke schoonheidsconsulenten van Mary Kay met een leergemeenschap op basis van inhoud, toegankelijkheid en lokalisatie.

“Bij Mary Kay geloven we zeer sterk in het nastreven van permanente educatie en professionele ontwikkeling,” aldus Beth Lopez, Vice President van Global Sales Education voor Mary Kay en Vice President van Sales and Marketing voor Mary Kay Inc.’s Europese regio. “Het is voor ons een eer om de Spring 2019 Gold Omni Award te ontvangen voor het harde werk dat we hebben gestoken in onze Link & Learn™ technologie. “De reactie op en de betrokkenheid bij het nieuwe verkoopeducatiesysteem waren overweldigend positief en we blijven samen met onze Mary Kay-markten werken aan de uitrol van dit innovatieve, bekroonde platform, als verlengstuk van onze missie voor het verrijken van de levens van vrouwen wereldwijd.”

De Omni Awards zijn in het leven geroepen als erkenning van uitstekende prestaties op het gebied van film/video, internet en mobiele media. Inzendingen worden geaccepteerd uit landen over de hele wereld. De jurering voor de Omni Awards brengt een breed scala van getalenteerde professionals bijeen die werkzaam zijn voor zeer gerespecteerde bedrijven. Tot de vele bedrijven vertegenwoordigd door de prijzencommissie behoren de commissie van de olympische organisatie, CNN, NBC, ABC, PBS, US Army, Cartoon Network, Disney, Associated Press en Sodium Entertainment.

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf meer dan 55 jaar geleden met drie doelen opgericht: kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten produceren en de wereld verbeteren. Die droom is een bedrijf geworden van meerdere miljarden dollars met miljoenen onafhankelijke verkopers in bijna 40 landen. Mary Kay zet zich in voor wetenschappelijk onderzoek naar de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica, geuren en voedingssupplementen. Via de Mary Kay FoundationSM, heeft het bedrijf meer dan $ 78 miljoen aan kankeronderzoek en opvanghuizen besteed. Mary Kay Ash’s oorspronkelijke visie straalt nog steeds — met iedere lipstick weer.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications

marykay.com/newsroom

972.687.5332 of media@mkcorp.com