10:42 uur 04-06-2019

Optiv Security verhoogt inspanningen voor succes van cliënten met nieuwe dienstenbenadering en zakelijk en engagementmodel; versterkt het vermogen om wereldwijde cliënten te helpen hun cyberbeveiliging te optimaliseren, integreren (…)

Optiv Security verhoogt inspanningen voor succes van cliënten met nieuwe dienstenbenadering en zakelijk en engagementmodel; versterkt het vermogen om wereldwijde cliënten te helpen hun cyberbeveiliging te optimaliseren, integreren en operationaliseren

DENVER–(BUSINESS WIRE)–

Terwijl sectoren volledige hervormingen ondergaan, en dat met steeds hogere snelheden, blijft de ontwikkeling van de algemene benadering tot cyberbeveiliging om de nieuwe uitdagingen op het gebied van beveiliging die worden geboden door de snelle digitale transformatie het hoofd te kunnen bieden, enigszins achter. Tekort aan bekwaam personeel, meer potentiële doelwitten voor aanvallen en aanhoudende gevallen van inbreuk zijn symptomatisch voor de onnodig complexe en inefficiënt opgebouwde cyberbeveiligingswereld. Optiv Security, een internationale integrator die end-to-end oplossingen voor cyberbeveiliging levert, heeft vandaag een nieuwe benadering tot cyberbeveiligingsdiensten en een nieuw zakelijk en engagementmodel geïmplementeerd dat de wijze waarop cyberbeveiliging wordt gebruikt en toegepast transformeert. De innovatieve benadering van Optiv is speciaal opgezet om organisaties te voorzien van geïntegreerde oplossingen voor cyberbeveiliging die rekening houden met de snelheid waarmee het zakendoen verandert door nieuwe op verbruik en resultaat gebaseerde adviesdiensten en oplossingen voor cyberbeveiliging aan te bieden die uiteindelijk resulteren in hogere prestaties en lagere operationele kosten.

Het bedrijf lanceert met name de volgende diensten om de capaciteiten van het bedrijf beter af te stemmen op de klantgerichte benadering, en om doelgerichtere algemene oplossingen voor cyberbeveiliging op de markt te brengen waarbij rekening wordt gehouden met mensen, processen en technologie.

  • Nieuwe organisatie voor internationale diensten en activiteiten – Optiv heeft haar dienstenbenadering afgestemd op klantgerichte resultaten en het leveren van internationale capaciteiten om cliënten te assisteren op hun cyberbeveiligingstraject. Het dienstenaanbod van het bedrijf bestrijkt de volledige cyclus van beveiligingsbehoeften van cliënten, met nieuw opgezette bedrijfsonderdelen voor Advisory, Integration & Innovation en CyberOperations. Hierdoor is het bedrijf in staat cliënten de vereiste focus en schaal te bieden om volledige end-to-end projecten en programma’s voor cyberrisico, cyberdigitaal en cyberbeveiliging te kunnen uitvoeren.
  • CaaSTM-platform (Cyber-as-a-Service) – ontworpen om erop toe te zien dat organisaties profiteren van volledig geïntegreerde oplossingen die on-demand kunnen worden geschaald overeenkomstig de behoeften van het bedrijf, en zich automatisch aanpassen aan veranderende zakelijke vereisten. Deze benadering stelt Optiv in staat complexe en geïntegreerde oplossingen te leveren met een innovatieve geïntegreerde technologiestack waarbij de resultaten voor de cliënt voorop staan. De nieuwe CaaSTM-diensten van Optiv kunnen zelfstandig worden gebruikt, of in combinatie met de advies-, integratie of beheerde diensten van Optiv, voor het versterken van het beveiligingsfundament op vier kritieke risicogebieden voor het moderne bedrijfsleven:
    • risicobeheer en compliance, met inbegrip van veerkracht en verzekering; ;
    • cyberdigitale transformatie, met inbegrip van cloud, orkestratie, automatisering en big data;
    • dreigingenbeheer, met inbegrip van bescherming, detectie en respons; en
    • identiteits- en databeheer.
  • GSD-organisatie (Global Services Demand) – coördinatiepartner en teamuitvoeringsmodel – Optiv heeft GSD opgezet om cliënten een optimale mix te kunnen bieden van gecentraliseerd toezicht en koopkracht, en van gelokaliseerde technische hulpbronnen en expertise. In dit nieuwe engagementmodel wordt verder een doorgewinterd team van ervaren technische servicemanagers samengebracht om cliënten een belangrijke engagementlaag te bieden in aanvulling op de meer dan 1300 uiterst bekwame en deskundige cyberbeveiligingsspecialisten van Optiv. Deze managers fungeren als internationale coördinatiepartners voor onze cliënten en als eindverantwoordelijke, om de kwaliteit van de complexe end-to-end diensten en oplossingen voor cyberbeveiliging te bevorderen.

“Meer dan 40 jaar sinds het verschijnen van het eerste virus is de benadering tot de aanpak van cyberbeveiligingskwesties nog steeds gebaseerd op dezelfde formule van actie en reactie. De uitdaging is dat de wereld is veranderd en de benadering tot cyberbeveiliging is achtergebleven,” aldus Chad Holmes, chief services and operations officer. “Sectoren worden volledig hervormd door middel van digitale transformatie, cloud- en datamodellen, kunstmatige intelligentie (AI), globalisering en nog veel meer. Tegelijkertijd verbreedt de cyberbeveiligingskloof zich als gevolg van een verouderde benadering tot nieuwe en andere bedrijfsmodellen.”

Holmes vervolgt: “Ons nieuwe Cyber-as-a-Service-verbruiksmodel, dat we lanceren in reactie op feedback van cliënten en om te kunnen voldoen aan de stijgende marktvraag, vormt een krachtige aanvulling op ons traditionele dienstenmodel. Het biedt cliënten verschillende opties voor hun verbruiksmodel voor cyberbeveiliging, zodat ze de benadering tot cyberbeveiliging van hun organisatie kunnen transformeren en tegelijkertijd kunnen profiteren van dezelfde economische cloudaspecten die zijn gebruikt voor het transformeren van volledige sectoren. Deze speciaal ontwikkelde, innovatieve en geïntegreerde benadering biedt organisaties meer flexibiliteit en keus bij het verwerven van cyberbeveiliging – van zelfstandige hulpmiddelen tot geïntegreerde oplossingen – voor de aanpak van complexe beveiligingsproblemen en het realiseren van een betere afstemming op unieke zakelijke vereisten. Optiv is buitengewoon enthousiast over het op de markt brengen van het nieuwe Cyber-as-a-Service-platform, geïntegreerde zakelijke diensten en cliëntengagementmodellen, die ons vermogen versterken om cliënten te voorzien van de juiste internationale hulpbronnen op het juiste moment, zodat we hun belangen op de best mogelijk wijze kunnen dienen.”

Bezoek onze website voor meer informatie over onze oplossingen en mogelijkheden voor cyberbeveiliging.

Volg Optiv
Twitter: www.twitter.com/optiv
LinkedIn: www.linkedin.com/company/optiv-inc
Facebook: www.facebook.com/optivinc
YouTube: https://www.youtube.com/c/OptivInc
Blog: www.optiv.com/resources/blog

Over Optiv Security

Optiv is een internationale integrator van cyberbeveiligingsoplossingen – een betrouwbare “one-stop” partner die zich volledig richt op cyberbeveiliging. Onze end-to-end cyberbeveiligingscapaciteiten bestrijken risicobeheer en -transformatie, digitale cybertransformatie, dreigingenbeheer, cyberactiviteiten, identiteits- en databeheer, en integratie en innovatie, om organisaties te helpen sterkere, eenvoudigere en kostenefficiëntere cyberbeveiligingsprogramma’s te realiseren die zakelijke vereisten en resultaten ondersteunen. Wij van Optiv moderniseren cyberbeveiliging om cliënten in staat te stellen hun consumptiemodellen te innoveren, en infrastructuur en technologie te integreren om maximaal rendement te verkrijgen, meetbare resultaten te behalen en complete oplossingen en zakelijke afstemming te realiseren. Voor meer informatie over Optiv kunt u terecht op www.optiv.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Jason Cook
(816) 701-3374
Jason.cook@optiv.com
of
Brett Ater
(913) 304-7683
Brett.ater@optiv.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr