02:09 uur 04-06-2019

Mary Kay Awards Doctoral Dissertation Awards bij de 2019 Academy of Marketing Science Annual Conference

De AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards bieden doctoraatsstudenten financiële middelen voor het afronden van hun educatieve reis

DALLAS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay, internationaal toonaangevend op het gebied van sociaal verantwoordelijk ondernemen, heeft vandaag de winnaars van de Mary Kay Doctoral Dissertation en Doctoral Dissertation Proposal Awards tijdens de 2019 Academy of Marketing Science Annual Conference in Toronto bekendgemaakt. De prijsuitreiking, die al meer dan 25 jaar jaarlijks door het iconische schoonheidsbedrijf wordt georganiseerd, zet doctoraatsstudenten in marketing in het zonnetje op basis van de kwaliteit van het onderzoek voor hun proefschrift en de eindpresentatie tijdens de AMS Annual Conference.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20190603005897/nl/

From L to R: Martin Hirche (3rd Dissertation); Junzhou Zhang (2nd Proposal); Anh Dang (2nd Dissertat ...

From L to R: Martin Hirche (3rd Dissertation); Junzhou Zhang (2nd Proposal); Anh Dang (2nd Dissertation); Michelle Haurilak (Director Public Relations, Digital & Product Marketing, MK Canada); Shaobo Li (1st Proposal); Kiran Pedada (1st Dissertation). (Photo: Mary Kay Inc.)

Doctoraatsstudenten van programma’s van erkende universiteiten, hogere scholen, bedrijfsscholen of managementscholen wereldwijd komen in aanmerking voor de AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards. Dit winnaars van dit jaar zijn:

2019 Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award

1. Shaobo Li, Nanyang Technological University, Singapore

2. Junzhou Zhang, Old Dominion University

2019 Mary Kay Doctoral Dissertation Award

1. Kiran Pedada, Texas Tech University

2. Anh Dang, Old Dominion University

3. Martin Hirche, Ehrenberg-Bass Institute for Marketing Science, University of South Australia

“Mary Kay stimuleert een cultuur van innovatie, het bieden van mogelijkheden en doorlopende educatie voor ons onafhankelijke verkopersbestand en werknemers over de hele wereld”, zegt Beth Lopez, Vice President van Global Sales Education voor Mary Kay. “We waren diep onder de indruk van de proefschriftpresentaties tijdens de AMS Annual Conference van dit jaar. We kunnen niet wachten om onze winnaars te begeleiden en netwerkmogelijkheden te bieden in hun nobele jacht op het voortzetten van hun onderwijstraject.”

Michelle Haurilak, Directeur PR, Digital & Product Marketing van Mary Kay Canada, heeft de winnaars aangekondigd tijdens de prijzenbanketlunch op donderdag 30 mei tijdens de Mary Kay Dissertation Award en de Mary Kay Dissertation Proposal Award.

“De Mary Kay Dissertation Competition is een belangrijk onderdeel van de Academy of Marketing Science Annual Conference”, zei O.C. Ferrell, President van The Academy of Marketing Science. “De betrokkenheid van Mary Kay biedt de finalisten de mogelijkheid om met leidinggevenden van Mary Kay te netwerken. Het verbeteren van de connecties van doctoraatsstudenten in deze industrie is een belangrijk doel van deze competitie. Wij stellen de bijdrage van Mary Kay aan dit evenement bijzonder op prijs.”

Klik hier voor meer informatie over Academy of Marketing Science.

Over Mary Kay

Als een van de eerste die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf meer dan 55 jaar geleden met drie doelen opgericht: kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten produceren en de wereld te verbeteren. Die droom is een bedrijf geworden van meerdere miljarden dollars met miljoenen onafhankelijke verkopers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan wetenschappelijk onderzoek achter de schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica en voedingssupplementen. Door de Mary Kay FoundationSM, heeft het bedrijf meer dan $ 78 miljoen aan kankeronderzoek en opvanghuizen besteed. Mary Kay Ash’s oorspronkelijke visie straalt nog steeds — met iedere lipstick weer.

Over The Academy of Marketing Science

The Academy of Marketing Science is een non-profit, internationale, academische, professionele organisatie. Het richt zich op het stimuleren van de hoge standaarden en uitmuntendheid op het gebied van het creëren en verspreiden van marketingkennis en het uitbreiden van marketingpraktijken door een leidinggevende rol op zich te nemen op het gebied van marketing wereldwijd. The Academy maakt bij het uitvoeren van deze missie gebruik van de hoogste ethische standaarden en maximale collegialiteit.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, welke als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications
marykay.com/newsroom
972.687.5332 of media@mkcorp.com