17:45 uur 26-02-2024

Radisys onthult Engage Clarity om telefoongesprekken te verbeteren voor mensen die aan gehoorverlies lijden

Gehoorwelzijn en stemduidelijkheid in live spraak- en video-oproepen voor iedereen

HILLSBORO, Ore.–(BUSINESS WIRE)– Volgens de Wereldgezondheidsorganisatie lijdt naar schatting 20% van de wereldbevolking aan gehoorverlies in een bepaalde graad. Men verwacht dat dit cijfer zal stijgen tot 25% (om en bij 2,5 miljard mensen) tegen 2050. Na verloop van tijd neigen mensen met gehoorverlies om sociale contacten achterwege te laten, wat gevolgen heeft voor vrienden en familieleden, maar ook het risico voor andere gezondheidsproblemen kan doen toenemen, zoals een grotere waarschijnlijkheid dat dementie optreedt. Gehoorproblemen vormen vooral een uitdaging tijdens telefoongesprekken, omdat telefonie nu eenmaal niet ontworpen is om ook te voldoen aan de behoeften van mensen met gehoorverlies, en omdat visuele ondersteuning zoals liplezen, wat kan helpen om gehoorproblemen te overwinnen, hier ontbreekt.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Nereus voor Radisys

Matt Baxter, +1-503-619-0505

radisys@nereus-worldwide.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr