01:47 uur 12-01-2024

Dubai Future Foundation en Richemont nodigen ondernemers uit om de luxe retail opnieuw vorm te geven via het Accelerator-programma

DUBAI, Verenigde Arabische Emiraten–(BUSINESS WIRE)– De Dubai Future Foundation en het Zwitserse luxemerkenbedrijf Richemont nodigen innovators en ondernemers van over de hele wereld uit om ideeën voor te stellen om de winkelervaring van enkele van de meest luxueuze boetieks ter wereld te verbeteren en om jongere klanten aan te trekken.

Succesvolle kandidaten krijgen vijf weken lang, tegen betaling, de kans om hun ideeën te ontwikkelen in samenwerking met bekwame adviseurs en mentoren. DFF en Richemont willen nieuwe ideeën horen van innovators, start-ups, scale-ups en kmo’s over hoe technologie en innovatie de wachttijd in luxe boetieks kunnen verbeteren en tegelijkertijd de klantervaring en betrokkenheid kunnen verbeteren. Ze willen ook ideeën horen over hoe ze jongere klanten kunnen inspireren en aantrekken voor de luxemerken van Richemont.

Richemont is de thuisbasis van enkele van de meest luxueuze merken ter wereld, waaronder Cartier, horlogemakers Piaget en Panerai, schietspecialisten Purdey, modemerken Chloe en dunhill en online moderetailers Net-a-Porter en The Outnet.

De deadline voor inzendingen is zondag 28 januari 2024 en deze kunnen gedaan worden via de DFF-website.

Het programma omvat vliegreizen, visa en accommodatie voor twee personen per bedrijf, met toegang tot ultramoderne creatieve faciliteiten, regionale investeerders, advies van senior personeel bij Richemont en hulp bij het opzetten van een bedrijfspost in Dubai.

Abdulaziz AlJaziri, plaatsvervangend CEO van DFF, verklaarde: “In deze samenwerking met Richemont willen we baanbrekende en futuristische ideeën aanmoedigen om de toekomst van de luxe retail vorm te geven, maar uiteindelijk ook om andere bedrijven en andere sectoren van de samenleving voor te lichten en te verbeteren.”

Pierre Fayard, CEO van Richemont MEIA, stelde: “In dit partnerschap met de Dubai Future Foundation willen we de kracht van creativiteit ontketenen, innovators ondersteunen en ontdekken hoe we ons bedrijf kunnen runnen op een manier die aantrekkelijker is voor klanten en jongeren.”

Inzendingen voor de uitdaging worden door een speciale commissie beoordeeld op basis van kwaliteit, bruikbaarheid, economische haalbaarheid en potentiële impact. Finalisten worden vervolgens uitgenodigd om deel te nemen aan het vijf weken durende programma in Dubai.

Bedrijven die aan de uitdaging deelnemen, zullen contact leggen met overheidsinstanties, instellingen en investeringsmaatschappijen in de VAE en daarbuiten, en ondersteuning krijgen bij het verkrijgen van commerciële licenties als ze in Dubai willen opereren.

Ga voor meer informatie over de Luxury Retail Technologies challenge naar (https://www.dubaifuture.ae/richemont-2024).

Bron: AETOSWire

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Sara Al Qarout

+971529456243

salqarout@apcoworldwide.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr