10:00 uur 22-09-2023

Europese ondernemingen kijken naar providers om de CX-kloof te overbruggen

Geavanceerde oplossingen en diensten voor klantervaring blijven essentieel voor het succes van ondernemingen en zijn belangrijker dan ooit in Europa, aldus het ISG Provider Lens™-rapport

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Bedrijven in heel Europa maken snel de overstap van interne activiteiten naar externe dienstverleners om te voldoen aan de groeiende vraag naar een verbeterde klantervaring (CX) in contactcentra, volgens een nieuw onderzoeksrapport dat vandaag is gepubliceerd door Information Services Group (ISG) (Nasdaq: III), een toonaangevend wereldwijd technologieonderzoeks- en adviesbureau.

Uit het ISG Provider Lens™ Customer Experience Services-rapport voor Europa uit 2023 blijkt dat de meeste leidinggevenden in Europa en wereldwijd CX als een strategische topprioriteit beschouwen en van plan zijn CX ‘volledig te beschermen’ tegen kostenoptimalisatieprogramma’s.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contactpersonen voor de pers:

Will Thoretz, ISG

+1 203 517 3119

will.thoretz@isg-one.com

Kate Hartley, Carrot Communications voor ISG

+44 (0)20 3457 6403

kate.hartley@carrotcomms.co.uk

Check out our twitter: @NewsNovumpr