Grenzen vervagen tussen Europese retailers en CPG-firma’s
Zowel winkels als leveranciers leunen zwaar op de cloud voor meer schaalbaarheid, flexibiliteit en kostenbesparingen, aldus het ISG Provider Lens™ rapport.
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Veranderend consumentengedrag, technologie en marktdynamiek hebben er samen voor gezorgd dat het onderscheid tussen de Europese detailhandel en bedrijven in verpakte consumptiegoederen (CPG) is vervaagd, volgens een nieuw onderzoeksrapport dat vandaag is gepubliceerd door Information Services Group (ISG) (Nasdaq: III), een toonaangevend wereldwijd onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van technologie.
Uit het 2023 ISG Provider Lens™ Retail & CPG Services rapport voor Europa blijkt dat een van de blijvende erfenissen van de COVID pandemie de digitale transformatie van zowel retailers als CPG-bedrijven is, gedreven door de verwachtingen van consumenten die gewend zijn geraakt aan een meer verbeterde en gepersonaliseerde klantervaring.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230815675676/nl/
Contacts
Pers:
Will Thoretz, ISG
+1 203 517 3119
will.thoretz@isg-one.com
Kate Hartley, Carrot Communications voor ISG
+44 (0)20 3457 6403
kate.hartley@carrotcomms.co.uk