17:31 uur 22-06-2023

Investeringen in werknemerservaringen, cloud en AI leiden tot betere klantervaringen, blijkt uit nieuw NTT-rapport

  • 91% van de organisaties is het ermee eens dat een betere EX hun nettowinst direct zal beïnvloeden; 92% zegt hetzelfde over CX
  • 56% van de CEO’s is het er helemaal mee eens dat het afstemmen van CX- en EX-strategieën hun impact op bedrijfsgroei maximaliseert
  • 95% van de organisaties ziet cloud enablement als essentieel om EX- en CX-resultaten mogelijk te maken
  • De kans dat goed presterende organisaties al gebruik maken van AI-ondersteunde CX-tools is twee keer zo groot als bij slecht presterende organisaties

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– NTT Ltd., een toonaangevend bedrijf op het gebied van IT-infrastructuur en -diensten, heeft vandaag zijn 2023 Global Customer Experience Report, gelanceerd, waaruit blijkt dat customer experience (CX) een topprioriteit blijft voor de C-suite, met 95% van de organisaties die nu een C-suite-manager hebben benoemd die verantwoordelijk is voor dit bedrijfsonderdeel.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Media-aanvragen:
Hotwire voor NTT Ltd.

Hannah Lock

hannah.lock@hotwireglobal.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr