Digitale technologie handhaaft momentum op Europese markt
Klantervaring is de belangrijkste factor geworden voor succes op de lange termijn bij de ontwikkeling van nieuwe producten en diensten, aldus het rapport van ISG Provider Lens™
LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Volgens een nieuw onderzoeksrapport dat vandaag is gepubliceerd door Information Services Group (ISG) (Nasdaq: III), (Nasdaq: III), een toonaangevend wereldwijd technologisch onderzoeks- en adviesbureau, stimuleert digitale engineering de snelle convergentie van zaken en technologie in een volledig assortiment van Europese producten en diensten.
Het ISG Provider Lens™ Digital Engineering Services-rapport van 2023 voor Europa stelt vast dat bedrijven verspreid over het hele continent investeren in digitale technologieën, zoals kunstmatige intelligentie, cloud computing en big data om de efficiëntie te vergroten, kosten te verlagen en de klantervaring (CX) te verbeteren.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230612005084/nl/
Contacts
Pers:
Will Thoretz, ISG
+1 203 517 3119
will.thoretz@isg-one.com
Kate Hartley, Carrot Communications voor ISG
+44 (0)20 3457 6403
kate.hartley@carrotcomms.co.uk