06:36 uur 18-04-2023

Britse shoppers wenden zich tot mobiele apps voor beloningen en gepersonaliseerde aanbiedingen om de crisis van de kosten van levensonderhoud het hoofd te bieden

Uit het onderzoek van Airship in 10 landen blijkt dat Britse consumenten het meest bereid zijn om zich aan te melden voor mobiele apps in ruil voor beloningen, kortingen en gepersonaliseerde aanbiedingen

  • 80% van de Britse consumenten gebruikt hun smartphone om toegang te krijgen tot kortingsbonnen of klantenkaarten tijdens het winkelen in fysieke winkels
  • 77% van de Britse shoppers gebruikt de mobiele apps van retailers vaker of ongeveer in gelijk mate als vorig jaar
  • Bijna de helft (47%) kiest ervoor om pushmeldingen van merken te ontvangen om directe kortingen of loyaliteitsbeloningspunten te verdienen, tegenover 38% vorig jaar

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Airship, het bedrijf voor mobiele app-ervaringen, heeft bevindingen gepubliceerd van een wereldwijd onderzoek dat de impact van de crisis van de kosten van levensonderhoud op het winkelgedrag van consumenten in Groot-Brittannië belicht.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20230417005852/nl/

Airship’s survey reveals that among 10 ways U.K. shoppers use smartphones while shopping in brick-and-mortar stores, comparing prices and using the retailer’s app and mobile loyalty card and coupons have grown the most year over year. (Graphic: Business Wire)

Airship’s survey reveals that among 10 ways U.K. shoppers use smartphones while shopping in brick-and-mortar stores, comparing prices and using the retailer’s app and mobile loyalty card and coupons have grown the most year over year. (Graphic: Business Wire)

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Pauline Delorme

Tyto PR

+44 (0)20 3934 8882

Airship@tytopr.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr