15:22 uur 05-07-2022

Shippeo lanceert erkenningsprogramma voor vervoerders naast verbeterde geautomatiseerde onboarding-ervaring

Shippeo, een toonaangevende leverancier van wereldwijde en multimodale transportvisibiliteit, heeft een nieuw programma gelanceerd dat transporteurs die supply chain visibiliteit nastreven erkent en beloont. De lancering gaat gepaard met een reeks verbeteringen aan de geautomatiseerde onboarding-oplossing voor vervoerders, die nu de gemakkelijkste en snelste visibilityplatform-integratie voor vervoerders op de markt biedt.

PARIJS–(BUSINESS WIRE)– “Meer dan 150.000 vervoerders zijn al aangesloten op Shippeo’s Multimodale Visibility Network en leveren hoogwaardige real-time verzendgegevens aan verzenders en logistiek dienstverleners over de hele wereld”, zegt Head of Carrier Network, Alexandru Mihailenco. “Real-time visibility van supply chain transport is sinds het begin van 2020 steeds meer in trek bij bedrijven. De vervoerders gemeenschap speelt zo’n cruciale rol in het vormgeven van de toekomst van transportvisibiliteit, en het bepalen hoe nauwkeurig en betrouwbaar gegevens over de visibility van zendingen zijn voor verzenders, logistieke dienstverleners en hun eindklanten.”

Shippeo’s Carrier Network-team heeft als missie om elke transporteur waarmee zij samenwerken te helpen profiteren van alle voordelen die Shippeo’s visibility platform met zich meebrengt, van verbeterde productiviteit tot marktdifferentiatie. “We hebben ons Carrier Recognition Program™ opgezet om transporteurs te erkennen en te belonen die zich inzetten om verladers te voorzien van uitzonderlijke niveaus van supply chain visibility, via Shippeo’s real-time en multimodale transport visibility platform,” legt Mihailenco uit.

Het programma omvat de publicatie van de Visibility Champion List™, die uitzonderlijke vervoerders erkent die de beste service bieden aan verzenders met consistent hoge niveaus van zendingstracking, en die vervoerders een andere manier biedt om zich te onderscheiden van hun collega’s. Het is de eerste van vele geplande initiatieven om vervoerderspartners te erkennen, inclusief een speciale vervoerder-gefocuste prijsuitreiking later dit jaar.

Shippeo heeft ook een nieuwe versie uitgebracht van het Onboarding Automation Center, de marktleidende oplossing van het bedrijf die het onboarden van vervoerders in het visibilitynetwerk vereenvoudigt en versnelt. De verbeterde applicatie geeft vervoerders nu de optie van volledige autonomie bij het opzetten en configureren van hun verbinding met het platform.

“Onze klanten en hun carrier partners vertellen ons dat onze onboardingervaring ongeëvenaard is, en wij hebben daarmee een tevredenheidspercentage van 98% voor onze carrier onboarding,” zegt Lucien Besse, Chief Operating Officer bij Shippeo. “Deze laatste verbeteringen aan ons Onboarding Automation Center betekenen een nieuwe sprong voorwaarts, waardoor integraties met het Shippeo-platform nog makkelijker te volgen zijn voor vervoerders. Op onze beurt zijn we in staat om onze klanten te helpen de time-to-value voor hun visibilityproject te versnellen, waardoor ze sneller hogere trackingpercentages voor zendingen bereiken, en op hun beurt nauwkeuriger en betrouwbaarder zendingsstatussen en ETA-gegevens waar Shippeo om bekend staat.”

Over Shippeo

Shippeo, een marktleider in real-time multimodaal transportation visibility, helpt grote verladers en logistieke spelers om geautomatiseerde, duurzame, winstgevende en klantgerichte supply chains te realiseren met met behulp van real-time logistieke data en perfecte workflow orkestratie. Het Multimodale Visibilityplatform verbindt FTL, LTL, pakket- en containervervoerders en integreert 875+ TMS-, telematica- en ELD-systemen met behulp van geavanceerde en gespecialiseerde API’s. Het Shippeo-platform biedt directe toegang tot real-time leveringsdata, automatiseert klantprocessen en biedt ongeëvenaarde ETA-nauwkeurigheid dankzij een toonaangevend algoritme dat inhouse is ontwikkeld. Hierdoor kunnen bedrijven binnen hun supply chain snel anticiperen op problemen, klanten proactief waarschuwen, efficiënt uitzonderingen beheren met collaboratieve workflows en accuraat de CO2- en broeikasgasemissies van het transport in de hele supply chain meten.

Honderden klanten, waaronder internationale merken als Coca-Cola HBC, Carrefour, Renault Group, Schneider Electric, Total, Faurecia, Saint-Gobain en Eckes Granini, vertrouwen Shippeo voor het volgen van meer dan 28 miljoen ladingen per jaar in 75 landen.

Voor meer informatie: www.shippeo.com.

LinkedIn, Facebook, Twitter

Contacts

Perscontact

Céline BONNIOT

Director Field Marketing

E-mail – celine.bonniot@shippeo.com
Telefoon – +33 (0)6 86 92 95 16

Check out our twitter: @NewsNovumpr