07:49 uur 28-07-2021

Academy of Marketing Science Mary Kay Doctoral Dissertation Awards aangekondigd tijdens de jaarlijkse conferentie van 2021

De Doctoral Dissertation Awards, gesponsord door Mary Kay, bieden beurzen aan promovendi die hun professionele en educatieve ambities op marketinggerelateerde gebieden bevorderen

DALLAS, VS–(BUSINESS WIRE)– Mary Kay Inc., een vooraanstaand zakelijke pleitbezorger van empowerment en ondernemerschap voor vrouwen, zette haar decennialange steun voor onderwijs en onderzoek voort met de aankondiging van de 2021 winnaars van de Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards aan de Academy of Marketing Science (AMS). De winnaars werden vorige maand tijdens de virtuele jaarlijkse conferentie aangekondigd. Al meer dan 25 jaar kent het wereldwijde schoonheidsbedrijf deze jaarlijkse beurzen toe om promovendi in marketing de kans te geven hun, met succes verdedigde proefschriften aan hun collega’s te presenteren. De finalisten worden geselecteerd op basis van hun laatste presentaties tijdens de jaarlijkse AMS-conferentie.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20210727006244/nl/

AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards were presented to six deserving winners at the 2021 AMS Annual Conference held virtually. (Graphic: Mary Kay Inc.)

AMS Mary Kay Doctoral Dissertation Awards were presented to six deserving winners at the 2021 AMS Annual Conference held virtually. (Graphic: Mary Kay Inc.)

Inzendingen zijn open voor promovendi van de programma’s van erkende universiteiten, hogere scholen, bedrijfsscholen of managementscholen wereldwijd. De finalisten van de Mary Kay Doctoral Dissertation and Doctoral Dissertation Proposal Awards 2021 zijn:

2021 Mary Kay Doctoral Dissertation Proposal Award finalisten

  • Winnaar – Luo Bowen, PhD-kandidaat, University of Rochester, Verenigde Staten
  • 2e – Aleksandrina Atanasova, PhD-kandidaat, Royal Holloway University of London, Verenigd Koninkrijk
  • 3e – Riley Krotz, PhD-kandidaat, University of Tennessee, Verenigde Staten

2021 Mary Kay Doctoral Dissertation Award finalisten

  • Winnaar – Irene Nahm, PhD, University of Minnesota, Verenigde Staten
  • 2e – Constant Pieters, PhD, Universiteit van Tilburg, Nederland
  • 3e – Victor Lima, PhD, York University, Canada

“Mary Kay zet zich in om wereldwijd kansen te bieden voor empowerment, loopbaanontwikkeling en onderwijs”, aldus Sheryl Adkins-Green, Chief Marketing Officer bij Mary Kay Inc. “Door marketingprofessionals te ondersteunen via de Academy of Marketing Science Dissertation and Dissertation Proposal Awards kunnen opmerkelijke personen schitteren en hun carrière vooruit helpen. Ze leveren een enorme bijdrage op het gebied van marketing en we zijn vereerd om hen te kunnen ondersteunen bij het realiseren van hun doelen.”

“Elk jaar ontvangen we tientallen inzendingen voor de Mary Kay Dissertation Awards van marketingprofessionals die hun carrière willen bevorderen en kritische feedback willen ontvangen van collega’s om hun proefschrift te versterken”, zei Julie Moulard, president van de Academy of Marketing Science. “Al meer dan twee decennia lang hebben promovendi de mogelijkheid om, door middel van de Dissertation Awards van Mary Kay, hun onderzoek te structureren en verfijnen, met marktleiders relaties op te bouwen en om hun zichtbaarheid onder hun academische collega’s te vergroten. Dit zijn allemaal cruciale punten voor het verder onderbouwen van hun werk en het publiceren van hun bevindingen in geloofwaardige marketingtijdschriften.”

Klik hier voor meer informatie over de Academy of Marketing Science Mary Kay Dissertation Awards.

Over Mary Kay

Als een van de eersten die door het ‘glazen plafond’ braken, heeft Mary Kay Ash haar schoonheidsbedrijf bijna 60 jaar geleden met drie doelen opgericht: veelbelovende kansen bieden aan vrouwen, onweerstaanbare producten aanbieden en de wereld verbeteren. Die droom is uitgegroeid tot een miljardenbedrijf met miljoenen onafhankelijke verkoopmedewerkers in bijna 40 landen. Mary Kay is toegewijd aan het investeren in de wetenschap achter schoonheid en het produceren van hoogwaardige huidverzorging, kleurcosmetica en parfums en samenwerken met organisaties van over de hele wereld om een positieve sociale impact te creëren. De Mary Kay Global Design Studio is het interne creatieve bureau dat dient als creatieve broedplaats voor de samenwerkingen en merkcampagnes van Mary Kay op het gebied van mode, ontwerpers en influencers, om product- en verpakkingsontwerp en consumentgerichte digitale innovatie te transformeren.

Over The Academy of Marketing Science

The Academy of Marketing Science is een internationale, academische, professionele organisatie zonder winstoogmerk. Het richt zich op het stimuleren van de hoge standaarden en uitmuntendheid op het gebied van het creëren en verspreiden van marketingkennis en het uitbreiden van marketingpraktijken door een leidinggevende rol op zich te nemen op het gebied van marketing wereldwijd. The Academy maakt bij het uitvoeren van deze missie gebruik van de hoogste ethische standaarden en maximale collegialiteit.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mary Kay Inc. Corporate Communications
Marykay.com/newsroom
(+1) 972.687.5332 of media@mkcorp.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr