20:23 uur 30-06-2020

Siemens gaat samenwerken met Everbridge voor beheer kritieke gebeurtenissen (CEM) en vormt technologische alliantie

Na de recente Europese lancering van CEM door Everbridge, kan samenwerking bijdragen aan de bescherming van de mensen en activiteiten van Siemens en de mogelijkheden van Everbridge vergroten, met nieuwe best practices op het gebied van kunstmatige intelligentie en machineleren

BURLINGTON, Massachusetts, VS–(BUSINESS WIRE)– Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG), de wereldleider in het beheer van kritieke gebeurtenissen (critical event management, CEM), kondigde vandaag aan dat Siemens, een van ‘s werelds grootste producenten van energie-efficiënte technieken en nummer 62 op de Forbes Global 2000 van 2020, het Everbridge CEM-platform gaat invoeren ter ondersteuning van de bescherming van het personeel en de activiteiten van Siemens tegen allerlei kritieke gebeurtenissen, variërend van de COVID-19-pandemie en politieke onrust tot onverwachte economische veranderingen en overige onvoorziene omstandigheden. De twee bedrijven hebben ook een technologische alliantie gevormd waarin Siemens domeinkennis, kunstmatige intelligentie (AI) en technologie op het gebied van machineleren gaat delen om de mogelijkheden van Everbridge te vergroten.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20200630005939/nl/

Siemens Partners with Everbridge for Critical Event Management (CEM) (Graphic: Business Wire)

Siemens Partners with Everbridge for Critical Event Management (CEM) (Graphic: Business Wire)

“We zijn erg enthousiast over onze gedeelde visie om Everbridge’s hoogwaardige Critical Event Management portfolio te combineren met onze eigen mogelijkheden op het gebied van data-analyse, machineleren en kunstmatige intelligentie in één end-to-end platform om mensen veilig te houden en onderbreking van de werkzaamheden te voorkomen,” zei Marco Mille, Chief Security Officer van Siemens. “Het vermogen van bedrijfsveiligheidsfunctionarissen om de weerbaarheid van het bedrijf wereldwijd te waarborgen, door middel van snelle en op maat gemaakte responsstrategieën op basis van uitgebreide en proactieve incidentmonitoring en -beoordeling, zal in de komende jaren een belangrijke succesfactor zijn.”

Meer dan 5.000 bedrijven, overheden, en gezondheidszorgorganisaties vertrouwen momenteel op het CEM-platform van Everbridge om bedreigingen te beoordelen, het welzijn van hun werknemers te bewaken, snel waarschuwingen te verzenden, toeleveringsketens te beschermen, en de analyse van hun operationele reactie te versnellen. Met de totaalaanpak van kritieke gebeurtenissen verbetert Everbridge de mogelijkheden van Siemens om snel bedreigingen te lokaliseren en reacties te automatiseren om dure gevolgen te voorkomen – of het nu gaat om de voortdurende pandemie, cyberaanvallen, een IT-storing, zware weersomstandigheden, geweld op de werkplek of welke kritieke gebeurtenis dan ook die een impact kan hebben op de veiligheid, de bedrijfsmiddelen, de toeleveringsketen of het merk.

“Met de toename van kritieke gebeurtenissen zoals COVID-19, zijn we er trots op een alliantie te vormen met zo’n vooruitstrevend wereldwijd merk als Siemens”, aldus Javier Colado, Senior Vice President, International bij Everbridge. “Het is geweldig om als onderdeel van onze recente lancering van het platform in Europa samen met Siemens CEM uit te rollen en daarnaast samen te werken op het gebied van AI en machineleren om onze capaciteiten te blijven uitbreiden.”

Als wereldleider op het gebied van beheer van kritieke gebeurtenissen en publieke waarschuwingen, weet Everbridge via zijn platform meer dan 550 miljoen mensen te bereiken over de hele wereld, als onderdeel van de dienstverlening aan zowel toonaangevende Fortune 500-bedrijven als steden, staten, en hele landen.

“Gezien de rol van Siemens als technologieleider is hun alliantie met Everbridge een belangrijke mijlpaal in de verdere invoering van ons CEM-platform in de DACH-regio”, aldus Andreas Junck, GM van de Everbridge DACH-regio.

Als reactie op COVID-19 lanceerde Everbridge snel een coronavirusgegevensfeed in aanvulling op zijn bestaande realtime risico-informatie, met gegevens op basis van 22.000 gegevensbronnen in 175 landen. Tot nu toe heeft het Everbridge-platform meer dan 600 miljoen berichten afgeleverd die specifiek te maken hebben met het coronavirus, en het bedrijf heeft de COVID-19 Shield™ softwaresjablonen voor snelle implementatie geïntroduceerd om mensen te beschermen en activiteiten gaande te houden tijdens de pandemie.

Meer recentelijk introduceerde Everbridge zijn COVID-19 “Return to Work” en contacttracering-oplossingen om klanten te helpen de terugkeer van hun mensen naar kantoren en andere openbare plaatsen te begeleiden en daarbij de dreiging van het coronavirus in te dammen.

Everbridge lanceerde onlangs zijn bekroonde softwareplatform in Europa, en liet de kracht en de reikwijdte van CEM zien tijdens een virtuele topconferentie. Op de top kwamen bestuurders van Siemens, Accenture, Syniverse, Finastra en Control Risks aan het woord. Klik hier om de webcast van de top te bekijken.

Over Everbridge

Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG) is een wereldwijd softwarebedrijf dat bedrijfssoftwaretoepassingen levert die de operationele reactie van organisaties op kritieke gebeurtenissen automatiseren en versnellen om mensen veilig te houden en bedrijven te laten draaien (Keep People Safe and Businesses Running™). Tijdens bedreigingen voor de openbare veiligheid, zoals situaties rond actieve schutters, terroristische aanslagen of zware weersomstandigheden, evenals kritieke bedrijfsgebeurtenissen zoals IT-storingen, cyberaanvallen of andere incidenten zoals productterugroepacties of onderbrekingen van de toeleveringsketen, vertrouwen meer dan 5.200 wereldwijde klanten op het Critical Event Management Platform van het bedrijf om snel en betrouwbaar informatie over bedreigingen te verzamelen en te beoordelen, degenen die risico lopen en hulpverleners te lokaliseren, de uitvoering van vooraf gedefinieerde communicatieprocessen te automatiseren door de veilige levering aan meer dan 100 verschillende communicatieapparaten, en de voortgang te volgen bij het uitvoeren van reactieplannen. Het platform van het bedrijf heeft in 2019 meer dan 3,5 miljard berichten verzonden en biedt de mogelijkheid om meer dan 550 miljoen mensen te bereiken in meer dan 200 landen en gebieden, waaronder de gehele mobiele bevolking op landelijke schaal in Australië, Griekenland, IJsland, Nederland , Nieuw-Zeeland, Peru, Singapore, Zweden en een aantal van de grootste staten van India. De kritische communicatie- en bedrijfsveiligheidstoepassingen van het bedrijf zijn onder meer Mass Notification, Incident Management, Safety Connection™, IT Alerting, Visual Command Center®, Public Warning, Crisis Management, Community Engagement™ en Secure Messaging. Everbridge bedient acht van de tien grootste Amerikaanse steden, negen van de tien grootste in de VS gevestigde investeringsbanken, 47 van de 50 drukste Noord-Amerikaanse luchthavens, negen van de tien grootste wereldwijde adviesbureaus, zeven van de tien grootste wereldwijde autofabrikanten, alle vier van de grootste wereldwijde accountantskantoren, negen van de tien grootste in de VS gevestigde zorgverleners en zes van de tien grootste technologiebedrijven ter wereld. Everbridge is gevestigd in Boston en Los Angeles en heeft daarnaast kantoren in Lansing, San Francisco, Abu Dhabi, Beijing, Bangalore, Kolkata, Londen, München, New York, Oslo, Singapore, Stockholm en Tilburg. Ga voor meer informatie naar https://www.everbridge.com, lees de blog van het bedrijf, en volg het op LinkedIn, Twitter, en Facebook.

Opmerking betreffende uitspraken met betrekking tot de toekomst

Dit persbericht bevat ‘uitspraken met betrekking tot de toekomst’ in de zin van de ‘veilige haven’-bepalingen van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995, inclusief maar niet beperkt tot, uitspraken met betrekking tot de verwachte kansen en trends voor groei in onze kritische communicatie- en bedrijfsveiligheidstoepassingen en onze algehele activiteiten, onze marktkansen, onze verwachtingen met betrekking tot de verkoop van onze producten, ons doel om marktleiderschap te behouden en de markten uit te breiden waarin we concurreren om klanten, en de verwachte impact op financiële resultaten. Deze uitspraken met betrekking tot de toekomst worden gedaan op de datum van dit persbericht en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen, schattingen, voorspellingen en projecties, evenals de overtuigingen en veronderstellingen van het management. Woorden als ‘verwachten’, ‘anticiperen’, ‘moeten’, ‘geloven’, ‘doel’, ‘projecteren’, ‘doelstellingen’, ‘schatten’, ‘potentieel’, ‘voorspellen’, ‘kunnen’, ‘zullen’, ‘konden’, ‘van plan zijn’, variaties van deze termen of het negatieve equivalent van deze termen en soortgelijke uitdrukkingen zijn bedoeld om deze uitspraken met betrekking tot de toekomst te identificeren. Uitspraken met betrekking tot de toekomst zijn onderhevig aan een aantal risico’s en onzekerheden, waarvan vele factoren of omstandigheden omvatten die buiten onze controle vallen. Onze werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van die vermeld of geïmpliceerd worden in uitspraken met betrekking tot de toekomst vanwege een aantal factoren, waaronder maar niet beperkt tot: het vermogen van onze producten en diensten om te presteren zoals bedoeld en om te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten; ons vermogen om bedrijven en activa die we kunnen overnemen met succes te integreren; ons vermogen om nieuwe klanten aan te trekken en de verkoop aan bestaande klanten te behouden en te verhogen; ons vermogen om de verkoop van onze Mass Notification-toepassing te verhogen en/of ons vermogen om de verkoop van onze andere toepassingen te verhogen; ontwikkelingen in de markt voor gerichte en contextueel relevante kritische communicatie of de daarbij behorende regelgevingsomgeving; onze schattingen van marktkansen en prognoses van marktgroei kunnen onnauwkeurig blijken te zijn; we zijn historisch gezien niet consistent winstgevend geweest en zullen in de toekomst mogelijk geen winstgevendheid behalen of behouden; de lange en onvoorspelbare verkoopcycli voor nieuwe klanten; de aard van ons bedrijf stelt ons bloot aan inherente aansprakelijkheidsrisico’s; ons vermogen om gekwalificeerd personeel aan te trekken, te integreren en te behouden; ons vermogen om succesvolle relaties te onderhouden met onze channelpartners en technologiepartners; ons vermogen om onze groei effectief te beheren; ons vermogen om te reageren op concurrentiedruk; mogelijke aansprakelijkheid met betrekking tot privacy en beveiliging van persoonlijk identificeerbare informatie; ons vermogen om onze intellectuele eigendomsrechten te beschermen, en de andere risico’s beschreven in onze risicofactoren die worden besproken in de deponeringen bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (‘SEC’), inclusief maar niet beperkt tot ons jaarverslag op Formulier 10-K voor het jaar dat eindigde op 31 december 2019, ingediend bij de SEC op 28 februari 2020. De uitspraken met betrekking tot de toekomst in dit persbericht geven onze standpunten weer op de datum waarop ze worden gedaan. Wij zijn niet van plan om en verplichten ons niet tot het bijwerken of herzien van uitspraken met betrekking tot de toekomst, hetzij als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins. Deze uitspraken met betrekking tot de toekomst dienen niet te worden gezien als een weergave van onze standpunten op een bepaalde datum na de datum van dit persbericht.

Alle namen van Everbridge-producten zijn gedeponeerde handelsmerken van Everbridge, Inc. in de VS en in andere landen. Alle overige genoemde product- en bedrijfsnamen zijn het eigendom van de respectieve eigenaars.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Jeff Young

Media Relations

jeff.young@everbridge.com
781-859-4116

Joshua Young

Investor Relations

joshua.young@everbridge.com
781-236-3695

Check out our twitter: @NewsNovumpr