22:01 uur 19-05-2020

Everbridge onthult nieuwe contactopsporingssoftware om COVID-19 in te perken en te verminderen en tegelijkertijd de veilige terugkeer naar het werk voor bedrijven, overheden en zorginstellingen te vergemakkelijken

Volledige oplossing voor contacttracering van de volgende generatie biedt snellere, nauwkeurigere resultaten tegen lagere kosten voor organisaties, terwijl de individuele privacy wordt beschermd om het risico van de fase van de terugkeer naar het werk van de coronaviruspandemie te verminderen

BURLINGTON, Mass.–(BUSINESS WIRE)– Everbridge, Inc. (NASDAQ:EVBG), de wereldleider op het gebied van Critical Event Management (CEM), kondigde vandaag een nieuwe uitgebreide softwaregebaseerde oplossing aan die mogelijk wordt gemaakt door het Everbridge CEM-platform om bedrijven, zorginstellingen en overheden te helpen bij het automatiseren van contacttraceringsinitiatieven, het veilig houden van hun werknemers en burgers en het vergemakkelijken van de terugkeer naar het werk, terwijl tegelijk de privacy wordt gewaarborgd.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20200519005914/nl/

Everbridge Contact Tracing (Photo: Business Wire)

Everbridge Contact Tracing (Photo: Business Wire)

De Everbridge-oplossing vertegenwoordigt de digitale transformatie van contacttracering in vergelijking met bestaande benaderingen die de neiging hebben om in twee meer beperkte categorieën te vallen: zeer handmatige menselijke oproepen ondersteund door casemanagementtools, of een van de apps uit een verscheidenheid van stand-alone opt-in gebaseerde mobiele apps. De Everbridge COVID-19 Shield: Contact Tracing-oplossing vertegenwoordigt een fundamentele paradigmaverschuiving voor bedrijven, overheden en gezondheidszorgorganisaties om mensen veiliger weer aan het werk te krijgen met een snellere, nauwkeurigere, goedkopere aanpak die ook de individuele privacy beschermt. De intelligente, op software gebaseerde automatisering van Everbridge kan bestaande handmatige inspanningen voor het traceren van contacten aanvullen of complementeren om de nauwkeurigheid en snelheid te verbeteren en de kosten te verlagen. In tegenstelling tot andere contactopsporingsoplossingen, maakt de veelzijdige aanpak van Everbridge een triangulatie van meerdere gegevensbronnen mogelijk om tijdig uitgebreidere informatie te bieden.

Zoals de Centers for Disease Control and Prevention onlangs publiceerden: “Het identificeren van contacten en ervoor zorgen dat ze geen interactie hebben met anderen is van cruciaal belang om gemeenschappen te beschermen tegen verdere verspreiding. Als gemeenschappen niet in staat zijn patiënten effectief te isoleren en ervoor te zorgen dat contacten zich van anderen kunnen scheiden, zal de snelle verspreiding van COVID-19 in de gemeenschap waarschijnlijk toenemen tot het punt dat er opnieuw strikte mitigatiestrategieën nodig zijn om het virus in bedwang te houden… Technologiepartners zijn de sleutel in de aanpassing van bestaande systemen en de ontwikkeling van nieuwe gebruiksvriendelijke data-interfaces om meerdere datastromen met naadloze interoperabiliteit te beheren.”

Door gebruik te maken van zijn marktleidende CEM-mogelijkheden, biedt Everbridge organisaties de enige volledige contactopsporingsoplossing in de branche die een bestaande mobiele app combineert voor welzijnscontroles en zelfrapportage in combinatie met reeds bestaande integraties van bedrijfssystemen om een completere set bruikbare informatie samen te stellen. Met de mobiele app kunnen personen hun symptomen en status volgen met regelmatige welzijnscontroles. Indien nodig kan het systeem snel andere werknemers identificeren die zijn blootgesteld aan het virus en op geautomatiseerde manier de juiste isolatieprotocollen communiceren. Hierdoor zullen organisaties in staat zijn om: gebruik te maken van een goedkopere oplossing voor het verkorten van de cyclustijd van contactopsporing en het verminderen van de mogelijkheid van blootstelling; het vertrouwen van werknemers te vergroten bij hun re-integratie in het werk; de aansprakelijkheid voor naleving te verminderen en tegelijkertijd een volledig controlespoor te bieden; en individuele privacy te behouden.

“Als wereldleider op het gebied van het beheer van kritieke gebeurtenissen om COVID-19 te helpen verminderen, biedt Everbridge het meest uitgebreide traject voor organisaties in de branche om mensen te helpen weer aan het werk te gaan en in andere openbare ruimtes terug te keren,” aldus Imad Mouline, Chief Technology Officer bij Everbridge. “Met het voordeel van duizenden vertrouwde gegevensbronnen en onze geavanceerde IoT-mogelijkheden, bevinden we ons in een unieke positie om organisaties te helpen het proces voor het volgen van coronavirusblootstelling te automatiseren, mensen veilig terug te brengen en hun activiteiten te helpen herstellen.”

Op basis van meer dan 225 out-of-the-box integraties, gebruikt de Everbridge contactopsporingsoplossing gegevens van fysieke badge-toegangscontrolesystemen, WiFi-hotspots, kalendersystemen, reisroutes, bezoekersbeheer en thermische camera’s om te bepalen wie er mogelijk blootgesteld zijn aan een persoon met COVID-19.Bluetooth Low Energy-gegevens voor nabijheid die zijn samengesteld uit digitale reismogelijkheden voegen informatie toe over wie er in de buurt was; registers voor speciale behoeften helpen de meest kwetsbare mensen te beschermen door te benadrukken of ze in de buurt van een infectie zijn geweest; realtime risico-informatie gebaseerd op 22.000 gegevensbronnen in 175 landen, volgt alles van virushotspots (inclusief een speciale coronavirusgegevensfeed) en reisbeperkingen, tot quarantaines en noodtoestanden om te bepalen of mensen zich in de buurt bevinden van gebieden met verhoogd risico. Crisisbeheermogelijkheden automatiseren workflows om mensen te waarschuwen die in potentie risico lopen, en het systeem als geheel maakt gebruik van ‘s werelds grootste en meest schaalbare platform voor massale melding en openbare waarschuwing met de mogelijkheid om meer dan 550 miljoen mensen in meer dan 200 landen en gebieden te bereiken.

Aanvullende usecases voor bedrijven, overheid en zorginstellingen:

  • Volg het risico op infectie op basis van locatie, nabijheid van hete zones en/of recente potentiële blootstelling door reizen
  • Voer locatiegebaseerde tracering binnenshuis, bewaking van kamerbezetting en werknemersdichtheid, fysieke afstandsdetectie en conformiteitsbeoordeling van persoonlijke beschermingsmiddelen (PBM) uit
  • Verzamel nauwkeurige gegevens door permanente nabijheidsrapportage te combineren met opt-in polling van werknemers via hun mobiele apparaten
  • Gebruik de mobiele Everbridge app om de beweging van de patiënt binnenshuis te begeleiden, inclusief de Direct to Navigate-functie voor positieve COVID-19-patiënten en de Wayfinder-functie voor alle andere patiënten, waardoor het risico op besmetting wordt verminderd
  • Steun de hervatting van cirurgies die vanwege de pandemie waren uitgesteld

Toewijding van Everbridge aan beveiliging, naleving en privacy

De Everbridge-softwareoplossing houdt meerdere lagen van nalevingsrichtlijnen bij op stads-, staats- en federaal niveau die dynamisch veranderen. Everbridge houdt zich aan een strikt privacybeleid en heeft kritische veiligheidscertificeringen behaald, zoals ISO 27001, SSAE18 SOC 2/SOC 3, FedRAMP (Federal Risk and Authorization Management Program), Cloud Computing Compliance Controls Catalogue (C5), wat allemaal de inzet van Everbridge onderstreept om zijn aanwezigheid over de hele wereld uit te breiden en ervoor te zorgen dat het bedrijf altijd volgens marktleidende normen werkt.

Ga voor meer informatie over dit wereldwijde Everbridge COVID-19 Shield: Contact Tracing-aanbod naar https://www.everbridge.com/.

Als wereldleider op het gebied van beheer van kritieke gebeurtenissen en openbare waarschuwingen, bereiken Everbridge en zijn platform meer dan 550 miljoen mensen over de hele wereld en bedienen ze toonaangevende Fortune 500-bedrijven, evenals steden, staten en hele landen.

Everbridge organiseert deze week zijn ‘Coronavirus: the Road to Recovery‘ voor virtueel leiderschap, die plaatsvindt op 20 en 21 mei. De conferentie zal twee belangrijke keynote-sprekers omvatten: generaal Colin L. Powell, VS (gep.), die zal spreken over leiderschap in uitdagende tijden, en Scott Gottlieb, MD, voormalig FDA-commissaris, die een routekaart naar herstel zal bespreken. De tweedaagse top zal bestaan uit meer dan 15 sessies, waaronder ‘Return to Work: Contact Tracing and Beyond,’ gepresenteerd door de Chief Technology Officer van Everbridge, Imad Mouline. Ga naar Coronavirus: the Road to Recovery voor inschrijving en voor meer informatie.

Over Everbridge

Everbridge, Inc. (NASDAQ: EVBG) is een wereldwijd softwarebedrijf dat bedrijfssoftwaretoepassingen levert die de operationele reactie van organisaties op kritieke gebeurtenissen automatiseren en versnellen om mensen veilig te houden en bedrijven te laten draaien. Tijdens bedreigingen voor de openbare veiligheid, zoals situaties rond actieve schutters, terroristische aanslagen of zware weersomstandigheden, evenals kritieke bedrijfsgebeurtenissen zoals IT-storingen, cyberaanvallen of andere incidenten zoals productterugroepacties of onderbrekingen van de toeleveringsketen, vertrouwen meer dan 5.200 wereldwijde klanten op het Critical Event Management Platform van het bedrijf om snel en betrouwbaar informatie over bedreigingen te verzamelen en te beoordelen, risicolopers en hulpverleners die kunnen helpen te lokaliseren, de uitvoering van vooraf gedefinieerde communicatieprocessen te automatiseren door de veilige levering aan meer dan 100 verschillende communicatieapparaten, en de voortgang te volgen bij het uitvoeren van reactieplannen. Het platform van het bedrijf heeft in 2019 meer dan 3,5 miljard berichten verzonden en biedt de mogelijkheid om meer dan 550 miljoen mensen te bereiken in meer dan 200 landen en gebieden, waaronder de gehele mobiele bevolking op landelijke schaal in Australië, Griekenland, IJsland, Nederland , Nieuw-Zeeland, Peru, Singapore, Zweden en een aantal van de grootste staten van India. De kritische communicatie- en bedrijfsveiligheidstoepassingen van het bedrijf zijn onder meer Mass Notification, Incident Management, Safety Connection™, IT Alerting, Visual Command Center®, Public Warning, Crisis Management, Community Engagement™ en Secure Messaging. Everbridge bedient 8 van de 10 grootste Amerikaanse steden, 9 van de 10 grootste in de VS gevestigde investeringsbanken, 47 van de 50 drukste Noord-Amerikaanse luchthavens, 9 van de 10 grootste wereldwijde adviesbureaus, 8 van de 10 grootste wereldwijde autofabrikanten, alle 4 van de grootste wereldwijde accountantskantoren, 9 van de 10 grootste in de VS gevestigde zorgverleners en 7 van de 10 grootste technologiebedrijven ter wereld. Everbridge is gevestigd in Boston en Los Angeles en heeft daarnaast kantoren in Lansing, San Francisco, Abu Dhabi, Beijing, Bangalore, Kolkata, Londen, München, New York, Oslo, Singapore, Stockholm en Tilburg. Ga voor meer informatie naar www.everbridge.com, lees de blog van het bedrijf en volg het op LinkedIn, Twitter en Facebook.

Opmerking betreffende uitspraken met betrekking tot de toekomst

Dit persbericht bevat ‘uitspraken met betrekking tot de toekomst’ in de zin van de ‘veilige haven’-bepalingen van de Private Securities Litigation Reform Act van 1995, inclusief maar niet beperkt tot, uitspraken met betrekking tot de verwachte kansen en trends voor groei in onze kritische communicatie- en bedrijfsveiligheidstoepassingen en onze algehele activiteiten, onze marktkansen, onze verwachtingen met betrekking tot de verkoop van onze producten, ons doel om marktleiderschap te behouden en de markten waarin we concurreren om klanten uit te breiden, en de verwachte impact op financiële resultaten. Deze uitspraken met betrekking tot de toekomst worden gedaan op de datum van dit persbericht en zijn gebaseerd op de huidige verwachtingen, schattingen, voorspellingen en projecties, evenals de overtuigingen en veronderstellingen van het management. Woorden als ‘verwachten,’ ‘anticiperen,’ ‘moeten,’ ‘geloven,’ ‘doel,’ ‘projecteren,’ ‘doelstellingen,’ ‘schatten,’ ‘potentieel,’ ‘voorspellen,’ ‘kunnen,’ ‘zullen,’ ‘konden,’ ‘van plan zijn,’ variaties van deze termen of het negatieve equivalent van deze termen en soortgelijke uitdrukkingen zijn bedoeld om deze uitspraken met betrekking tot de toekomst te identificeren. Uitspraken met betrekking tot de toekomst zijn onderhevig aan een aantal risico’s en onzekerheden, waarvan vele factoren of omstandigheden omvatten die buiten onze controle liggen. Onze werkelijke resultaten kunnen wezenlijk verschillen van die vermeld of geïmpliceerd worden in uitspraken met betrekking tot de toekomst vanwege een aantal factoren, waaronder maar niet beperkt tot: het vermogen van onze producten en diensten om te presteren zoals bedoeld en om te voldoen aan de verwachtingen van onze klanten; ons vermogen om bedrijven en activa die we kunnen overnemen met succes te integreren; ons vermogen om nieuwe klanten aan te trekken en de verkoop aan bestaande klanten te behouden en te verhogen; ons vermogen om de verkoop van onze Mass Notification-toepassing te verhogen en/of ons vermogen om de verkoop van onze andere toepassingen te verhogen; ontwikkelingen in de markt voor gerichte en contextueel relevante kritische communicatie of de daarbij behorende regelgevingsomgeving; onze schattingen van marktkansen en prognoses van marktgroei kunnen onnauwkeurig blijken te zijn; we zijn historisch gezien niet consistent winstgevend geweest en zullen in de toekomst mogelijk geen winstgevendheid behalen of behouden; de lange en onvoorspelbare verkoopcycli voor nieuwe klanten; de aard van ons bedrijf stelt ons bloot aan inherente aansprakelijkheidsrisico’s; ons vermogen om gekwalificeerd personeel aan te trekken, te integreren en te behouden; ons vermogen om succesvolle relaties te onderhouden met onze channelpartners en technologiepartners; ons vermogen om onze groei effectief te beheren; ons vermogen om te reageren op concurrentiedruk; mogelijke aansprakelijkheid met betrekking tot privacy en beveiliging van persoonlijk identificeerbare informatie; ons vermogen om onze intellectuele eigendomsrechten te beschermen, en de andere risico’s beschreven in onze risicofactoren die worden besproken in de deponeringen bij de Amerikaanse Securities and Exchange Commission (‘SEC’), inclusief maar niet beperkt tot ons jaarverslag op Formulier 10-K voor het jaar dat eindigde op 31 december 2019, ingediend bij de SEC op 28 februari 2020. De uitspraken met betrekking tot de toekomst in dit persbericht geven onze standpunten weer op de datum waarop ze worden gedaan. Wij zijn niet van plan om en verplichten ons niet tot het bijwerken of herzien van uitspraken met betrekking tot de toekomst, hetzij als gevolg van nieuwe informatie, toekomstige gebeurtenissen of anderszins. Deze uitspraken met betrekking tot de toekomst dienen niet te worden gezien alsof het gaat om onze standpunten vanaf een datum na de datum van dit persbericht.

Alle namen van Everbridge-producten zijn gedeponeerde handelsmerken van Everbridge, Inc. in de VS en in andere landen. Alle overige genoemde product- en bedrijfsnamen zijn het eigendom van de respectieve eigenaars.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Media:
Jeff Young

jeff.young@everbridge.com
781-859-4116

Check out our twitter: @NewsNovumpr