14:00 uur 26-07-2023

Clarity AI kondigt partnerschap met Aspiration aan om klimaat- en impactoplossingen op basis van gegevens te leveren voor consumentenplatformen nu de vraag van consumenten naar duurzaamheid toeneemt

87% van de internationale merken is ervan overtuigd dat informatie over duurzaamheid van consumentenaankopen tegen 2030 een must-have wordt

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Clarity AI, het vooraanstaande tech-platform voor duurzaamheid, kondigt aan dat het met Aspiration als partner in zee gaat. Apiration is wereldwijd een belangrijk klimaatfinancieringsbedrijf. Samen zullen ze oplossingen voor de beoordeling van duurzaamheid lanceren voor use cases van consumenten. Dit unieke partnerschap zal instaan voor doeltreffende, toegankelijke oplossingen voor consumentenplatforms (bijv. e-commerce, retailbanken, supermarkten, enz.) om eindgebruikers te helpen om hun koolstofvoetafdruk te meten en te verminderen, en om de prestaties van handelaars op het vlak van duurzaamheid te begrijpen door de kwaliteitsvolle, transparante gegevens en tools van Clarity AI te combineren met Aspirations beste projecten voor het wegnemen van koolstof.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact
Edelman

clarityAI@edelmansmithfield.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr