16:06 uur 21-06-2023

NIQ Brandbank verenigt en digitaliseert zowel B2B2C-content met GDSN-integratie via één echte end-to-end oplossing

NEDERLAND–(BUSINESS WIRE)– NIQ Brandbank kondigt vandaag met trots de verbeteringen in hun oplossing aan, waarmee merken zowel Business to Business (B2B) als Business to Consumer (B2C) -content met GDSN-integratie kunnen verenigen, digitaliseren en beheren via één echte end-to-end oplossing.

Door gebruik te maken van het Shopper Experienceplatform van NIQ Brandbank, kunnen merken nu hun gehele levenscyclus van productcontent beheren en gebruikmaken van één oplossing voor contentcreatie tot en met distributie, waarbij B2B- en B2C-content wordt ondersteund voor zowel GDSN- als niet-GDSN-ontvangers. Merken kunnen al hun use cases beheren en er zeker van zijn dat aan alle contentbehoeften van zowel ontvangers als eindgebruikers wordt voldaan, vandaag en morgen, op basis van één uniek masterrecord van hun product.

De afgelopen 25 jaar is NIQ Brandbank een belangrijke speler geweest op het gebied van productvastlegging en contentmanagement, met name voor de wereldwijde FMCG-markt (Fast Moving Consumer Goods).

Eerder dit jaar werd aangekondigd dat NIQ Brandbank opnieuw was geaccrediteerd voor GS1 Checking en Capturecertificeringen voor voeding, wasmiddelen, gezondheid en schoonheid en logistiek. De samenwerking met toonaangevende wereldwijde retailers en merken erkent de waarde en kracht van de oplossingen van NIQ Brandbank, die klanten ondersteunen bij het digitaliseren van de winkelervaring.

Mike Nickituk, Global Managing Director bij NIQ Brandbank: “De introductie van B2B2C Content management met GDSN-integratie in ons Shopper Experienceplatform luidt een nieuw tijdperk in. Merken kunnen nu eenvoudig door het multichannel mijnenveld navigeren en hun productcontent naar alle soorten ontvangers distribueren via één centraal ecosysteem, op basis van één uniek product masterrecord. We zijn verheugd dat we deze mogelijkheid aan zowel bestaande als nieuwe klanten kunnen bieden, zodat ze hun product-contentmanagement op de best mogelijke manier onder controle kunnen krijgen.”

Ga voor meer informatie over de end-to-end oplossing van NIQ Brandbank naar: https://nielseniq.com/global/en/solutions/brandbank-shopper-experience-platform/

Over NielsenIQ

NielsenIQ, ‘s werelds toonaangevende bedrijf op het gebied van consumenteninformatie, onthult nieuwe wegen naar groei voor retailers en fabrikanten van consumentengoederen. NielsenIQ is actief in meer dan 100 landen en levert het meest complete en duidelijke inzicht in het koopgedrag van consumenten via een geavanceerd business intelligence platform met geïntegreerde voorspellende analyses. NielsenIQ levert het Volledige Beeld.

NielsenIQ is opgericht in 1923 en is een portfoliobedrijf van Advent International. Ga voor meer informatie naar NIQ.com

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Media
Amy Dunning

Amy.Dunning@nielseniq.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr