13:24 uur 16-05-2023

Expereo onthult vernieuwd merk met focus op wereldwijde toekomst van connectiviteit en versnelde groei

Uit nieuw onderzoek van Expereo blijkt dat de helft van de wereldwijde CIO’s zegt dat hun organisatie van plan is groei te realiseren door uitbreiding naar nieuwe markten, maar een derde gelooft dat connectiviteit een grote uitdaging is

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Expereo, de toonaangevende wereldwijde leverancier van beheerde diensten, gespecialiseerd in intelligente internetconnectiviteit, onthult vandaag zijn nieuwe merkidentiteit. Deze weerspiegelt de geherdefinieerde strategie die uitsluitend op de wereldwijde toekomst van connectiviteit is gericht en hoe multinationale ondernemingen te kunnen helpen slagen in de hyperverbonden wereld van de toekomst. De nieuwe look en feel van Expereo vertegenwoordigt een engagement voor innovatie, de rol en het doel van het bedrijf zijn om de kloof te overbruggen, om het internet beter te maken voor bedrijven die sneller naar de toekomst evolueren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Scarlett King

+447534252295

Check out our twitter: @NewsNovumpr