19:23 uur 16-02-2023

Amerikaanse bedrijven onderworpen aan nieuwe activistische campagnes gestegen met 10,6% in 2022, volgens Diligent

Uit een nieuw rapport van Insightia, een merk van Diligent, blijkt dat activistische campagnes terugkeren naar het niveau van voor de pandemie, waardoor directies een 360-overzicht van gegevens in hun hele organisatie nodig hebben

NEW YORK–(BUSINESS WIRE)– Vorig jaar steeg het aantal bedrijven dat werd onderworpen aan nieuwe activistische campagnes met 10,6% in de VS en 6% wereldwijd in 2022, volgens een nieuw rapport dat vandaag is vrijgegeven door Diligent, de wereldwijde leider in modern bestuur die SaaS-oplossingen biedt voor bestuur, risico, compliance, audit en ESG. Uit het Aandeelhoudersactivisme Jaaroverzicht 2023 -rapport van Insightia (een merk van Diligent) blijkt dat het activisme in 2022 is opgebloeid en dat het aantal campagnes opnieuw het niveau van vóór de pandemie heeft bereikt, aangespoord door de invoering van de universele volmacht.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Julia Hanbury

Senior manager marketingcommunicatie, Diligent

+1 778-822-6411

Jhanbury@diligent.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr