Hilton opnieuw uitgeroepen tot nummer 1 Beste Werkplek ter Wereld
Nieuwe gegevens tonen aan waarom de beste werkplek ook de beste plek is om te verblijven: onderzoek van Hilton koppelt consumentenvoorkeur aan werknemerstevredenheid
- Nieuw uitgevoerd onderzoek van Hilton toont aan dat bijna 80% van de Amerikaanse consumenten vindt dat bedrijven die goed voor hun werknemers zorgen, betere producten en diensten leveren.
- Bijna 90% van de Amerikaanse consumenten vindt dat goede zorg voor werknemers vooral belangrijk is voor reis- en horecamerken.
- Drie op de vier Amerikaanse consumenten geven aan dat ze eerder geneigd zijn om zaken te doen met een bedrijf dat bekendstaat om zijn goede behandeling van zijn werknemers.
- Meer dan 90% van de teamleden zegt dat Hilton een geweldige werkplek is waar ze kunnen leren en groeien.
MCLEAN, Va.–(BUSINESS WIRE)– Hilton (NYSE: HLT), opnieuw uitgeroepen tot ‘s werelds beste werkplek door Fortune en Great Place to Work, publiceert vandaag de resultaten van een nieuw onderzoek dat de rol van werknemerservaring koppelt aan aankoopbeslissingen van consumenten en service-ervaringen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20251112004486/nl/
Courtesy of Hilton
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20251112004486/nl/
Contacts
