21:46 uur 08-09-2025

Alila Hotels nodigt reizigers uit om de luxe van verwondering te ervaren via zijn wereldwijde campagne ‘A World Awaits’

Alila presenteert een op verbinding gerichte geïntegreerde campagne, de eerste voor het merk in vijf jaar, als aansluitpunt voor de lancering van de boeiende Alila Moments‑ervaringen.

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– Vandaag kondigt Hyatt Hotels Corporation (NYSE:H) aan dat Alila, onderdeel van Hyatt’s Luxury Portfolio-merken, reizigers uitnodigt om een meer verbonden wereld te ontdekken met de lancering van een nieuwe creatieve campagne, A World Awaits. De campagne introduceert ook Alila Moments— verrijkende, meeslepende en gepersonaliseerde gastervaringen die cultuur en gemeenschap, natuur en milieubewustzijn, creativiteit en welzijn omvatten.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250908227899/nl/

A World Awaits Campaign by Alila

A World Awaits Campaign by Alila

A World Awaits onderzoekt hoe we met onze reizen de wereld willen zien, maar dat de meest krachtige reizen onze blik naar binnen richten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

CONTACT VOOR DE MEDIA:
Patrice Henry

Hyatt

Patrice.Henry@Hyatt.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr