03:00 uur 08-05-2024

4me kondigt internationaal gebruikersevenement ‘Connect 24’ aan, waar innovaties op het gebied van servicemanagement worden gepresenteerd

SANTA BARBARA, Californië–(BUSINESS WIRE)– 4me®, een op SaaS-gebaseerd softwareplatform voor servicemanagement voor de moderne onderneming, kondigt de 9e editie aan van het jaarlijkse Connect-evenement, 4me Connect 24, op 14-16 mei in de Beurs van Berlage in Amsterdam. De baanbrekende bijeenkomst van professionals op het gebied van servicemanagement van dit jaar biedt een meeslepende kijk in de toekomst van IT Service Management (ITSM) en Enterprise Service Management (ESM).

“4me Connect is een trefpunt voor professionals op het gebied van servicemanagement. Onze community strekt zich uit van tientallen partners tot honderden platformklanten, waaronder Röchling Automotive, Axsos AG, SSP Group en Fever-Tree, tot miljoenen gebruikers van het selfserviceportal van 4me. Deze gepassioneerde groepen krijgen van de mogelijkheid om kennis te maken van de nieuwste innovaties, best practices te delen en vooruit te kijken naar wat 4me het komende jaar voor ons in petto heeft,” aldus Kevin McGibben, CEO van 4me. “Dit jaar kijken we er met name naar uit om te laten zien hoe AI en integratietechnologieën de servicemanagementpraktijken in verschillende sectoren hervormen, maar ook om de samenwerking binnen onze hechte partnergemeenschap in het zonnetje te zetten.”

Het driedaagse evenement biedt volop themalezingen, trainingssessies, educatieve workshops en netwerkmogelijkheden, met speciale aandacht voor AI, integratie en de groeiende rol van servicemanagement buiten IT. De presentatie is in handen van onder andere Kevin McGibben, CEO van 4me, Martijn Adams, General Manager voor de regio EMEA, en Scott Hutchins, Vice President van AI en Integration Engineering.

Daarnaast biedt Connect een buitengewone reeks leertrajecten, ontworpen voor professionals die graag willen excelleren op de dynamische gebieden van technologie en servicemanagement. Dit zijn enkele uitgelichte sessies en deelnemers:

Innovatietraject

  • Service Delivery Bootcamp – Get FIT for Total Transformation with ONitNOW
  • Nieuwe producten van 4me – maak kennis met de nieuwste features van 4me
  • Automation & Integration Track – Automating Joiners, Movers and Leavers across Global Organizations with Revo 4me Services LTD, waarin routines worden gepresenteert voor integratie van HR-, IT- en accountaanmaakprocessen
  • Service Desk Resolution Automation – AI application beyond 4me with Techwork

Enterprise Service Management (ESM)-traject

  • 4me Security & Compliance – Using 4me to measure security maturity
  • SCC Digital Automation – Highlighting cost reduction and service optimization in local government settings with SCC

Better Together- traject

  • Customer Centricity as Key to Success! – Insights into exceptional customer relationships with 2Grips
  • Living the Transformation with 4me – A practical guide to continuous improvement and stakeholder involvement with SÜSS MicroTec SE and blu systems GmbH

“Als partner van 4me sinds de oprichting is Revo met eigen ogen getuige geweest van de evolutie en impact van deze geweldige Connect-community,” aldus Simon Martin, CEO van Revo 4me Services LTD. “Dit jaar kijken we bijzonder uit naar de presentatie van onze sessie over hoe internationale organisaties 4me inzetten om grensoverschrijdende HR- en IT-services te leveren.”

“4me Connect 24 komt op een cruciaal moment voor de servicemanagementcommunity,” aldus Martijn Adams, General Manager van 4me voor de regio EMEA. “In het huidige snel evoluerende landschap spelen IT-leiders en professionals op het gebied van servicemanagement een cruciale rol bij het aansturen van hun organisaties om nieuwe hoogten van productiviteit, efficiëntie, werknemers- en klantervaring en innovatie te bereiken.”

Om u te registreren voor 4me Connect 24 en voor meer informatie over de agenda, sprekers en sessies kunt u terecht op de evenementenpagina van 4me.

Media kunnen een mediapas aanvragen door een e-mail te sturen naar jo.sweetman@4me.com

Over 4me, Inc.

4me hervormt servicemanagement voor de moderne onderneming. Het AI- en servicegerichte, multi-tenant SaaS-platform van 4me verbindt teams naadloos om het IT-servicemanagement te optimaliseren. Het vermogen van 4me om cross-functionele workflows te automatiseren maakt een soepele dienstverlening mogelijk, waardoor de bedrijfsresultaten aanzienlijk worden verbeterd. Door het gebruiksgemak en de implementatie ervan, is het 4me-platform het meest geavanceerde ITSM-platform van dit moment. Honderden organisaties van over de hele wereld vertrouwen op 4me om hun Enterprise Service Management naar een hoger plan te tillen. Meer informatie: www.4me.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contactpersoon voor de media:
Martijn Adams

+31 (0)624 666 950

martijn.adams@4me.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr