21:25 uur 09-04-2024

Persbericht over momentum van eerste kwartaal van 2024 van ExaGrid

ExaGrid zet groei voort – 13 kwartalen op rij met vrije kasstroom

MARLBOROUGH, Mass.–(BUSINESS WIRE)– ExaGrid®, de enige Tiered Backup Storage-oplossing in de sector, heeft vandaag aangekondigd dat het zijn sterkste eerste kwartaal (Q1) in de geschiedenis van het bedrijf heeft gehad, voor het kwartaal eindigend op 31 maart 2024.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240409562800/nl/

Het eerste kwartaal van ExaGrid qua boekingen en omzet was het beste eerste kwartaal in de geschiedenis van het bedrijf. Het bedrijf had voor het 13e kwartaal op rij een positieve vrije kasstroom (FCF), positieve winst- en verliesrekening en positieve EBITDA. ExaGrid heeft nu meer dan 4.200 actieve klanten uit het hogere middensegment tot grote ondernemingen die ExaGrid Tiered Backup Storage gebruiken om hun gegevens te beschermen.

Mary Domenichelli

ExaGrid