00:40 uur 13-03-2024

Talkdesk breidt AI- en integratiemogelijkheden in de gezondheidszorg uit met de toevoeging van Talkdesk Autopilot for Healthcare met nieuwe use-cases en diepere integratieondersteuning

Generatieve kunstmatige intelligentie, gecombineerd met diep geïntegreerde en specifieke gezondheidszorgworkflows, levert krachtige selfservice om ervaringen te verbeteren en de druk op menselijke contactcenteragenten te verminderen.

  • Talkdesk introduceert Talkdesk Autopilot for Healthcare, de volgende generatie van de virtuele agent van het bedrijf, specifiek afgestemd op gebruikscases in de gezondheidszorg, aangedreven door generatieve kunstmatige intelligentie.
  • Talkdesk Autopilot for Healthcare maakt verbinding met elektronische patiëntendossiers (EHR) en andere belangrijke systemen om autonoom complexe behoeften en vragen op te lossen tijdens het hele patiëntentraject, van de toegang tot de patiënt en het controleren van symptomen tot de betalingscyclus en patiëntendiensten.
  • Talkdesk Healthcare Experience Cloud™, de speciaal voor de gezondheidszorg ontwikkelde oplossing van het bedrijf, ondersteunt nu klanten die meerdere EHR-systemen in hun contactcentra integreren.

SAN FRANCISCO & ORLANDO, Fla.–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., wereldwijd marktleider op het gebied van AI-gebaseerde contactcenters voor grote en kleine ondernemingen, blijft het voor organisaties sneller en eenvoudiger maken generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) te gebruiken om krachtige nieuwe efficiëntie in het contactcenter te ontsluiten.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact:
Christie Blake

pr@talkdesk.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr