00:48 uur 06-03-2024

Talkdesk onthult Talkdesk Autopilot, een klantenservice-ervaring aangestuurd door generatieve artificiële intelligentie met nieuwe selfservice usecases voor banken en retailers

Automatisering aangestuurd door generatieve artificiële intelligentie zorgt voor een drastische verbetering van de klantenervaring tijdens dagelijks bankieren en retailinteracties, terwijl het de druk op verscheurde klantenserviceteams verlicht

  • Talkdesk introduceert Talkdesk Autopilot, de nieuwste evolutie van de virtuele agent van het bedrijf die als toonaangevend in de sector geldt, aangestuurd door generatieve artificiële intelligentie (GenAI).
  • Talkdesk Autopilot for Banking en Talkdesk Autopilot for Retail zijn geavanceerde virtuele agenten die in staat zijn om autonoom complexe klantenservicescenario’s op te lossen voor banken, kredietgroepen en retailers, en de klantendienst te verbeteren terwijl de druk op contactcentra wordt verlicht.
  • Talkdesk Autopilot versnelt de klantendienst aan de hand van GenAI om diepgaande kennis samen te vatten, teneinde contextuele en conversationele antwoorden op klantenvragen te bieden.

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Talkdesk®, Inc., een internationale leider voor contactcentra aangestuurd door AI voor ondernemingen van om het even welke omvang, maakt het voor bedrijven makkelijker en sneller om voordeel te halen uit generatieve artificiële intelligentie (GenAI) om krachtige, nieuwe efficiënties in het contactcentrum te ontsluiten, die mogelijkheden voor grotere inkomsten kunnen scheppen en de productiviteit van de agenten kan verbeteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Media:
Christie Blake

pr@talkdesk.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr