23:55 uur 06-03-2024

CSG geeft eerste voorstelling van de 2024 State of the Customer Experience Report; kleine, moeiteloze momenten winnen het doelpubliek eerder dan epische processen

Onderzoek bepaalt de context voor het nieuwe tijdperk van CX, waarin het leveren en meten van waarde in de schijnwerpers komt, met digitale intelligentie als een van de hoofdrolspelers

DENVER–(BUSINESS WIRE)– CSG® (NASDAQ: CSGS), een vooraanstaand SaaS-platformbedrijf dat merken helpt om gewone klanten- en werknemerservaringen buitengewoon te maken, gaf vandaag de 2024 State of the Customer Experience Report uit. Ondersteund door sectoronderzoek, interne gegevens, getuigenissen van experts en klanteninitiatieven, identificeert de report verrassende wendingen in het traditionele CX-draaiboek en biedt merken uitvoerbare strategieën om voor hun klanten de rode loper uit te rollen om langdurige getrouwheid te winnen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20240306384108/nl/

CSG Premieres 2024 State of the Customer Experience Report (Graphic: CSG)

CSG Premieres 2024 State of the Customer Experience Report (Graphic: CSG)

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Julia Dakhlia

Public Relations

+1 (402) 431-7376

julia.dakhlia@csgi.com

John Rea

Investeerdersrelaties

+1 (210) 687-4409

john.rea@csgi.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr