00:47 uur 02-11-2023

Netspend en Rêv combineren wereldwijd portfolio onder de moedermerknaam Ouro

De nieuwe naam weerspiegelt het ethos van heruitvinding, transformatie en wedergeboorte van het bedrijf dat 25 jaar geleden een industrie lanceerde

Het bedrijf behoudt de merken Netspend en Rêv als onderdeel van het wereldwijde productportfolio met meerdere merken

AUSTIN, Texas–(BUSINESS WIRE)– Netspend en Rêv Worldwide hebben vandaag aangekondigd dat ze de integratie van hun belangrijkste strategische activa hebben voltooid en een nieuw wereldwijd moederbedrijf voor financiële diensten en loyaliteits- en technologieoplossingen hebben gevormd, genaamd Ouro. Het nieuwe bedrijf is van plan om zijn uit meerdere merken merken bestaande portfolio agressief uit te breiden, met prepaid-, debet-, grensoverschrijdende betalingen, en loyaliteitsproducten en service-innovaties over de hele wereld. De nieuwe naam en strategie volgen op de terugkeer van de oprichters in mei om het bedrijf te leiden dat ze bijna 25 jaar geleden hebben opgestart.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20231101000913/nl/

Roy Sosa, Co-founder, CEO and Chairman of Ouro (Photo: Business Wire)

Roy Sosa, Co-founder, CEO and Chairman of Ouro (Photo: Business Wire)

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Meredith DeSpain

mdespain@legendlabs.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr