20:21 uur 23-02-2023

Eye on Last-mile Delivery-rapport van FarEye onthult de prioriteiten en kansen van retailers en logistieke dienstverleners in het bezorgdomein tot 2027

Uit het wereldwijde onderzoek van FarEye blijkt dat een verlaging van de leveringskosten en het verbeteren van de consumentenervaring cruciaal zijn voor een geslaagde last-mile bezorging

CHICAGO–(BUSINESS WIRE)– FarEye heeft vandaag de volledige resultaten bekendgemaakt van zijn Eye on Last-mile Delivery-rapport, uitgevoerd in samenwerking met Researchscape International, waarin de prioriteiten en kansen van retailers en logistieke dienstverleners op het gebied van last-mile bezorging in de komende vijf jaar worden onderzocht.

De prioriteiten van logistieke dienstverleners voor prestatieverbetering verschillen per bedrijfsgrootte

Uit het onderzoek van FarEye voor logistieke dienstverleners blijkt dat voor dienstverleners met een omzet van meer dan 100 miljoen dollar, tijdige bezorging (74%) en kosten per bezorging (62%) hun top twee prioritaire KPI’s zijn om te verbeteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

PR Contact:
Jolene Peixoto, VP, marketing strategy & communications, jolene.peixoto@fareye.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr