17:58 uur 05-04-2022

Hyperice Introduceert Hypervolt Go 2 als iets essentieels voor wellness voor iedereen voor elke dag

Team ambassadeurs van Hyperice, Kelly Slater, Robin Arzón, Tony Finau en anderen, vormen het Go Collective, een nieuw communitygestuurd initiatief dat gewone mensen inspireert prioriteit te geven aan dagelijks bewegen

Nieuwe massagegun ontwikkeld voor dagelijkse welness en de tot op heden meest draagbare, lichtgewicht en veelzijdige Hypervolt van het merk

IRVINE, Californië–(BUSINESS WIRE)– Hyperice, een mondiaal uitstekend presterend wellnessmerk heeft vandaag een nieuwe en verbeterde versie geïntroduceerd van zijn originele, prijswinnende handmassagegun, de Hypervolt Go. Door het op een hoger plan te brengen en op zichzelf staand binnen de percussiemassagecategorie, is de nieuw herontworpen, lichtgewicht en veelzijdige Hypervolt Go 2 het hypermodernste draagbare percussiemassage-apparaat dat een succes is op de wellnessmarkt en dat is ontworpen om het bewegingsbereik van mensen te vergroten met een behandeling van slechts 5 minuten per dag1.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220404005385/nl/

Hyperice Introduces Hypervolt Go 2 as Everyday Wellness Essential for All (Photo: Business Wire)

Hyperice Introduces Hypervolt Go 2 as Everyday Wellness Essential for All (Photo: Business Wire)

De Hypervolt Go 2 is een aanvulling op de reeks krachtige percussieapparaten van het bedrijf waaronder de recent gelanceerde Hypervolt 2 en Hypervolt 2 Pro, die de gewone gebruiker alsmede professionele sporters helpen bij het wegmasseren van stress en spierspanning vanuit de palm van hun hand.

“Gedurende meer dan 10 jaar is Hyperice gefocust op het ontwikkelen van innovatieve producten om mensen over de hele wereld te helpen bij bewegen en beter leven. De nieuwe Hypervolt Go 2 biedt een unieke combinatie van prestatie en draagbaarheid voor de wellness-minded gebruiker,” aldus Jim Huether, CEO van Hyperice. “Ontworpen voor de dagelijkse doorzetter is de Hypervolt Go 2 een essentieel wellnessproduct – perfect voor iedereen die thuis of onderweg beweegt en iedere dag op zijn allerbest wil zijn.”

“De Hypervolt Go 2 is het resultaat van onze ‘ontwerp is het belangrijkste’-benadering om een product te ontwerpen dat er net zo goed uitziet als het voelt. We wilden een product ontwerpen dat mensen overal waar zij naar toe gaan, mee willen nemen en gebruiken,” aldus Anthony Katz, oprichter en president van Hyperice. “Met deze nieuwste aanwinst van de Hypervolt-familie, biedt de Hypervolt Go 2 meer keuze aan meer mensen op meer plaatsen dan ooit tevoren.”

WELLNESS DIE MET U MEEBEWEEGT

De nieuwe Hypervolt Go 2 heeft een verfijnd ontwerp dat een minimalistische uiterlijk heeft met een arctisch grijze coating en dat geweldig voelt in uw hand en op uw lichaam. Het is gemaakt om te blijven, met materialen van hoge kwaliteit en intuïtieve ergonomie. De Hypervolt Go 2 is ontworpen voor gemakkelijk bewegen waar gebruikers ook op gericht zijn en heeft functies zoals:

  • Gepatenteerde QuietGlide® technologie voor geruisloze werking
  • Verbeterde luchtstroom en ventilatie
  • Nieuwe led snelheidssensoren en terugknopcontrole
  • Nieuwe ergonomische greep
  • Ledstreep voor batterijniveau
  • Drie snelheden voor effectieve percussie

De achtergrond van het ontwerp van de Hypervolt Go 2.

Katz vervolgde: “Vanaf het begin was onze missie om zoveel mogelijk mensen een percussie-apparaat ter hand te stellen. Om dat te doen moeten we doorgaan met het ontwerpen van producten die toegankelijk zijn voor een zo’n breed mogelijke gebruikersgroep. We weten ook dat nu de wereld weer open gaat, mensen constant in beweging zijn en de ruimte kan vaak beperkt zijn, dus hoe kleiner je het apparaat kunt maken, naar des te meer plaatsen je het kunt meenemen en des te vaker je het kunt gebruiken. Hypervolt Go 2 vertegenwoordigt de volgende stap richting dit doel.”

“De huidige fase van mijn carrière gaat om lange levensduur en een concurrerend voordeel behouden,” aldus Kelly Slater, 11 keer World Surf League-kampioen en sporter-investeerder van Hyperice. “Om op mijn best te zijn als ik aan een wedstrijd meedoe, moet ik me geweldig voelen, het maakt niet uit waar ik ben, daarom verlaat ik mijn huis nooit zonder de Hypervolt Go 2. Het is het summum van draagbaarheid, je hoort hem absoluut niet en ik grijp ernaar als ik me voorbereid voor een belangrijke gebeurtenis of bij het behandelen van dagelijkse pijntjes.”

De Hypervolt Go 2 wordt verkocht voor $ 199 (£ 199; € 229) en is nu verkrijgbaar in Noord-Amerika en andere selecte regio’s. Ga voor meer informatie naar hyperice.com. Ga naar de landspecifieke sites om het apparaat te kopen: Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië, Portugal, Spanje, VK en de Verenigde Staten.

Ga om meer te weten te komen over de Hypervolt Go 2, naar hyperice.com.

INTRODUCTIE: HET GO COLLECTIVE

Om het ethos van de Go-lijn te verhogen heeft Hyperice een diverse verzameling personen verzameld binnen #TeamHyperice die verschillende industrieën en achtergronden vertegenwoordigen die de grenzen verleggen van wat het betekent om ‘door te zetten.’ Het Go Collective streeft ernaar een beweging te maken van beweging over de vele dimensies van fitness, mode, lifestyle, sport, reizen, lang leven, wellness, kunst, familie en meer. Door uitgebreide storytelling en betrokkenheid bij gemeenschapsinitiatieven hoopt Hyperice dat het Go Collective personen overal zal inspireren om prioriteit te geven aan hun dagelijkse wellness.

Ontmoet de eerste leden van Go Collective:

  • Robin Arzón, Hoofdinstructeur en VP van Fitness Programming bij Peloton
  • Tony Finau, PGA TOUR Golfer
  • Adrianne Ho, model en oprichter van Sweat The Style & The Farmers Market Global
  • Joe Holder, hoofdtrainer van Nike en oprichter van The Ocho System™
  • Alix Klineman, Olympisch goudenmedaillewinnaar beachvolleyball
  • Kelly Slater, professioneel surfer
  • Nigel Sylvester, Pro BMX-atleet en Content Creator
  • Raven B. Varona (Ravie B), professioneel fotograaf

“Ik ben er trots op lid te zijn van Hyperice’s nieuwe Go Collective, omdat het een gemeenschap vertegenwoordigt voor mensen die elke dag komen opdagen voor henzelf en voor anderen,” aldus Robin Arzón, hoofdinstructeur en VP van Fitness Programming bij Peloton. “Ik geloof dat er een transformerende kracht zit in beweging en als moeder, vrouw en sporter, motiveert in staat te zijn op mijn best te zijn in alle dimensies van mijn leven mij om ‘ervoor te gaan’. Hyperice’s serie producten, en met name de Hypervolt Go 2, zijn mijn standaard wellnesstools die me helpen elke dag weer op mijn best te zijn.”

“Ik neem mijn rol als man en vader van vijf nog serieuzer dan mijn carrière als professioneel golfer. Er bestaat geen twijfel over dat gezond blijven een groot deel uitmaakt van mijn inzet om te presteren maar wat belangrijker is, het is cruciaal voor mij dat ik de beste versie van mezelf ben als ik waardevolle tijd doorbreng met mijn gezin,” aldus Tony Finau, PGA TOUR-speler en Hyperice-investeerder. “De Hypervolt Go 2 gaat overal met me mee – de baan op tijdens wedstrijden, training en herstel, en op reis tussen toernooien – om te verzekeren dat ik in de komende jaren de grenzen van mijn kunnen kan bereiken.”

“Als het erop aankomt om je op je best te voelen, is het erg belangrijk om te zorgen dat je elke dag beweegt en effectief beweegt en herstel is een cruciale component van een holistische benadering van iemands algehele wellness,” aldus Joe Holder, Nike Master Trainer en oprichter van The Ocho System™. “Als iemand die de gelegenheid heeft gekregen om zoveel mensen te helpen toegang te krijgen tot hun persoonlijke versie van wellness: de Hypervolt Go 2 is een ongelooflijke tool om te gebruiken om te helpen zorgen dat ze elke dag weer terug kunnen komen – klaar om iets anders te zijn dan gemiddeld.”

Om u aan te sluiten bij de Go Collective community, volg Hyperice op social media – instagram.com/hyperice en twitter.com/hyperice en schrijf u in voor e-mails op hyperice.com om toegang te krijgen tot exclusieve inhoud, speciale aanbiedingen, toegang tot evenementen en meer. Kom meer te weten op: hyperice.com/newsroom/go-collective

Over Hyperice

Hyperice is een technologiegestuurd bedrijf met een enorme missie, om iedereen op aarde te helpen bewegen en beter te leven. Al meer dan 10 jaar leidt Hyperice een wereldbeweging op het punt waar herstel en wellness samenkomen, met als specialisaties percussie (Hypervolt-lijn), dynamische luchtcompressie (Normatec-lijn), vibratie (Vyper- en Hypersphere-lijnen), thermische technologie (Venom-lijn), mindtechnologie (Core by Hyperice) en contrasttherapie (Hyperice X). Nu is Hyperice, als holistisch sterk presterend wellnessmerk ontworpen voor iedereen – van de elitegroep atleten, leagues en teams tot gebruikers overal die ernaar zoeken om de beste versie van zichzelf te ontsluiten om hen te helpen meer te doen waarvan zij houden. Erkend als één van de Fast Company’s Most Innovative Companies heeft Hyperice zijn technologie en knowhow toegepast voor verschillende sectoren, waaronder fitness, horeca, gezondheidszorg, massage, fysiotherapie, sportprestaties en wellness op het werk, op mondiale schaal. Hyperice’s transformerende aankopen van Normatec, RecoverX en Core hebben geholpen hun innovatie-agenda te versnellen nu het de volgende fase van wereldwijde groei ingaat. Bezoek voor meer informatie het nieuw ontworpen hyperice.com.

1 Journal of Sports Science & Medicine 2020

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact:
Jack Taylor PR

Nadine Hachicho

hyperice@jacktaylorpr.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr