13:00 uur 21-03-2022

Kodak Moments kondigt nieuwe 120-formaat Gold 200-film aan

ROCHESTER, N.Y.–(BUSINESS WIRE)– Kodak Moments, een divisie van Kodak Alaris, zet de uitbreiding van zijn kleurenfilmportfolio voort met de lancering van Kodak Professional Gold 200-film in een nieuwe pro-pack met 5 rollen 120-formaat voor middenformaat camera’s om aan de vraag van de consument te voldoen.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20220321005046/nl/

Kodak Moments announces new 120 Format Gold 200 film (Photo: Business Wire)

Kodak Moments announces new 120 Format Gold 200 film (Photo: Business Wire)

“Het 120-filmformaat werd in 1901 geïntroduceerd voor de Brownie No. 2-camera,” aldus Thomas Mooney, Manager Film Capture Products, Kodak Moments Division. “Hoewel het al 120 jaar bestaat, is het nog steeds een van de meest populaire filmformaten die tegenwoordig worden gebruikt. Een belangrijke reden voor zijn populariteit is dat het grotere filmnegatief aanzienlijk kan worden vergroot zonder verlies van beeldkwaliteit. Dit is een geweldige kans voor aspirant-fotografen die de overstap willen maken van 35 mm naar middenformaat fotografie.”

De nieuwe 120-formaat Kodak Professional Gold 200 is een betaalbare kleurenfilm op instapniveau met een ideale combinatie van warme, verzadigde kleuren, fijne korrel en hoge scherpte. Het is ontworpen voor fotografen die op elk niveau fotograferen voor daglicht- en flitsopnamen.

Vanaf vandaag is de 120-formaat Gold 200-film beschikbaar voor dealers, retailers en distributeurs over de hele wereld en zal de prijs 25 procent lager zijn dan het vergelijkbare PORTRA- en EKTAR-aanbod.

Ga voor meer informatie naar www.kodakprofessional.com
Volg ons op Twitter @kodakprofilmbiz end Instagram @KodakProfessional

Vind ons leuk op Facebook www.facebook.com/kodakprofessional

Kodak Moments is een toonaangevende wereldwijde leverancier van fotoproducten en -diensten aan retailers, consumenten en entertainmentbedrijven. We inspireren consumenten om hun herinneringen tot leven te brengen door innovatieve, hoogwaardige fotoproducten en ervaringen te leveren die ze echt zinvol vinden. Aangedreven door meer dan 100.000 consumentencontactpunten in 30 landen wereldwijd, is het onze missie om het merk te zijn dat consumenten kiezen om de herinneringen van het leven te vieren en te bewaren, van de grote gebeurtenissen tot de alledaagse momenten die ertoe doen.

©2022 Kodak Moments Division, Kodak Alaris Inc. Het Kodak-handelsmerk en handelsimago worden gebruikt onder licentie van Eastman Kodak Company

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Emma Gielata

Account Director

Kodakmoments@matternow.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr