22:52 uur 13-07-2021

Dialpad introduceert TruCaaS voor zakelijke communicatie met lancering van Dialpad Meetings voor een enkele, uniforme weergave

Het Dialpad-cloudcommunicatieplatform biedt meeslepende ervaringen voor de toekomst van werken en is de enige plek voor een echt geïntegreerde uniforme communicatie-ervaring

SAN FRANCISCO–(BUSINESS WIRE)– Dialpad Inc., de marktleider in AI-aangedreven communicatie en samenwerking, heeft vandaag een echte uniforme benadering van communicatie als een dienst aangekondigd. Met de lancering van Dialpad Meetings, brengt het bedrijf zijn pakket producten dichter bij elkaar voor zowel zakelijke communicatie als klantbetrokkenheid, allemaal in één uniform, esthetisch samenhangend platform met AI als de kern.

Dialpad Meetings, voorheen bekend als UberConference, voegt nieuwe mogelijkheden toe en maakt van het cloudcommunicatieplatform van Dialpad de enige plek voor een echte uniforme communicatie als een dienst (TruCaaS)-ervaring. Met een TruCaaS-oplossing die wordt geleverd via een enkel paneel met een intuïtieve interface, helpt Dialpad klanten de zakelijke samenwerking te vereenvoudigen en het groeiende fenomeen van ‘app overload’ (voor bijna elke taak een app) te voorkomen.

“Bij Dialpad zijn we van mening dat alles mogelijk is als de juiste mensen samenkomen en we willen dat ons merk deze geest van verbinding, samenwerking en productiviteit weerspiegelt in deze nieuwe wereld waar men vanaf elke plek kan werken”, zei Craig Walker, CEO van Dialpad. “Met de aankondigingen van vandaag stellen we de verwachtingen voor communicatie-ervaringen bij door een zakelijk communicatieplatform te bouwen dat mooier, toegankelijker, gemakkelijker te implementeren en gebruiksvriendelijker is om bedrijven van elke omvang te helpen starten, groeien en schalen.”

Om de visie van TruCaaS tot leven te brengen, stelt Dialpad de volgende mogelijkheden beschikbaar in zijn enkele, krachtige platform:

  • Dialpad Meetings – De betrouwbare UberConference-technologie die klanten kennen en waarderen met een nieuw uiterlijk en een reeks functies, waaronder:

    • Videoconferenties in HD-kwaliteit voor een ervaring alsof u in dezelfde ruimte bent
    • Realtime Voice Intelligence (Vi™) biedt live notities maken en geautomatiseerde transcriptie-analyse, zodat deelnemers zich kunnen concentreren op het gesprek en ervoor kunnen zorgen dat ze geen belangrijke momenten missen.
    • Start en neem deel aan Dialpad-vergaderingen vanuit elk direct bericht, groepsbericht of kanaal in de Dialpad-app. Met Dialpad Meetings ingebouwd in het platform, hoeven gebruikers niet meerdere tabbladen of vensters te beheren.
    • Emoji-reacties en -uitdrukkingen bouwen sociale banden met teamleden op en geven in realtime feedback zonder onderbrekingen.
  • Dialpad Channels – Met één klik biedt Dialpad Channels teams een ‘lichte’ samenwerkingstool voor snelle tekst- en/of audiogesprekken. Door een ruimte te bieden voor informele chats, kantooruren en andere informele gesprekken, gaat Dialpad Channels de vermoeidheid van videoconferenties tegen en vermindert het de behoefte aan formele vergaderingen van 30 minuten.
  • Mobiel scherm delen – Dialpad-gebruikers kunnen nu hun schermen delen tijdens telefoongesprekken, of iedereen nu een Dialpad-gebruiker is of niet. U hoeft geen officiële vergadering te houden of op een telefonische vergadering over te gaan om snel problemen op te lossen, samen te werken aan projecten of virtuele tours te houden.
  • Wereldwijde beschikbaarheid – Dialpad Meetings is beschikbaar via het Dialpad-platform met connectiviteit in 49 landen.

Na het winnen van TechCrunch Disrupt NYC in 2012 voor UberConference en het aanwakkeren van de beweging werk vanaf elke plek, ontregelt Dialpad een branche die is gebaseerd op ouderwets denken. Als onderdeel van deze visie en in lijn met zijn TruCaaS-benadering, lanceert Dialpad zijn Work Beautifully-campagne om de hybride werkplek verder te ondersteunen en mogelijk te maken.

“Work Beautifully is het totaalconcept waar het merk en de producten van Dialpad naar streven. Onze producten voor gesprekken, berichten, vergaderingen en contactcentrum werken niet alleen prachtig, ze stellen anderen ook in staat om prachtig te werken en samen te werken”, zei Morgan Norman, Chief Marketing Officer bij Dialpad. “Deze gedurfde, nieuwe visuele identiteit eert het baanbrekende verhaal van Dialpad, zijn geschiedenis van innovatie in communicatie, en is diep geworteld in de kernwaarden van het bedrijf: doe het juiste, elke stem is belangrijk en ervaar eerst.”

De toekomst van werken wordt niet beperkt door de locatie van de werknemer of de klant, maar is in plaats daarvan grenzeloos. Dit wordt mogelijk gemaakt door AI in elke ervaring en naadloos geïntegreerd in hoe mensen samenwerken en creëren. Bedrijven die technologie om vanaf elke plek te werken omarmen en werknemers- en klantervaringen met AI mogelijk maken, hebben een aanzienlijk voordeel ten opzichte van bedrijven die vasthouden aan verouderde vormen van communicatie, samenwerking en productiviteit. De nieuwe release van Dialpad met geïntegreerde gesprekken, berichten, vergaderingen en contactcentrum, allemaal aangedreven door AI voor elke ervaring, komt op het juiste moment om bedrijven te helpen floreren in deze wereld na de pandemie waar werken vanaf elke plek een mogelijk is.

“Work Beautifully betekent eenvoud en gemak. Dialpad maakt zelfs notities en transcribeert oproepen voor ons. Het is die flow waarin werken niet meer als werken voelt”, zei Chad Pierce, hoofd gebouwtechnologie bij WeWork. “Dialpad maakt het voor onze teams gemakkelijk om dichtbij te blijven, waar ze ook werken en geeft onze teams de vrijheid om overal ter wereld samen te werken.”

Aanvullende bronnen:

Sociale netwerken:

Over Dialpad

Dialpad is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform voor gesprekken, berichten, vergaderingen en contactcentrum in één prachtige app. Het platform van Dialpad levert AI voor elke werknemer en klantervaring door middel van realtime transcripties, live coaching van agenten en sentimentanalyse. Meer dan 73.000 van ‘s werelds meest innovatieve bedrijven, waaronder Domo, Motorola Solutions, Netflix, Splunk, Stripe, T-Mobile, Twitter, Uber en WeWork, gebruiken Dialpad om verbinding te maken en samen te werken. Dialpad wordt ondersteund door ‘s werelds toonaangevende investeerders, waaronder Amasia, Andreessen Horowitz, Felicis Ventures, GV, ICONIQ Capital, OMERS Growth Equity, Salesforce Ventures, Scale Ventures, Section 32, SoftBank Corp., T-Mobile Ventures en Work-Bench. Bezoek www.dialpad.com voor meer informatie en het aanvragen van een demo.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Gavin Gustafson

gavin@dialpad.com
801-255-9915

Check out our twitter: @NewsNovumpr