10:30 uur 23-06-2021

TAILS® Streeft naar 10.000 horecagelegenheden in heel Europa

Nu bars en restaurants weer open gaan, biedt TAILS toegang tot probleemloze, van voorgemixte cocktails en waardevolle nieuwe inkomstenstroom

HAMILTON, Bermuda–(BUSINESS WIRE)– Duizenden bars en restaurants kunnen binnenkort voor het eerst cocktails serveren, aangezien TAILS een campagne start om te tonen hoe voorgemixte cocktails een probleemloze oplossing zijn om inkomsten te genereren, precies op het moment dat de horeca dit het meest nodig heeft.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20210623005401/nl/

TAILS, the premium batched cocktail brand, acquired by family-owned Bacardi in November, is delivering 10,000 sample kits to newly reopened on-trade outlets across Europe as part of an initiative to highlight how anyone, in any type of bar or restaurant, can serve quality cocktails easily, quickly, consistently and at scale – and at the same time generate a welcome new revenue stream. (Photo: Business Wire)

TAILS, the premium batched cocktail brand, acquired by family-owned Bacardi in November, is delivering 10,000 sample kits to newly reopened on-trade outlets across Europe as part of an initiative to highlight how anyone, in any type of bar or restaurant, can serve quality cocktails easily, quickly, consistently and at scale – and at the same time generate a welcome new revenue stream. (Photo: Business Wire)

Het premium merk voor voorgemixte cocktails, in november overgenomen door familiebedrijf Bacardi, levert 10.000 proefpakketten aan onlangs heropende horecagelegenheden in heel Europa als onderdeel van een initiatief om te benadrukken hoe iedereen, in elk type bar of restaurant, gemakkelijk, snel, consistent en op schaal kwaliteitscocktails kan serveren, en tegelijkertijd een welkome nieuwe inkomstenstroom kan genereren.

Evert-Jan Bos, algemeen directeur, TAILS, zei: “Tijdens de lockdown hebben mensen hun eigen cocktailshakers gekocht en ‘instructievideo’s’ bekeken, zodat ze thuis cocktails kunnen maken. Nu de horeca weer opengaat, is de belangstelling voor cocktails explosief gestegen en is de vraag veel groter dan het aantal verkooppunten dat ze serveert. Dat gat in de markt maakt dit de perfecte tijd voor lokale bars om voor het eerst cocktails aan te bieden en hun allereerste cocktailmenu’s te creëren.”

“Er zijn geen obstakels”, zegt Evert-Jan. “TAILS opent de wereld van premium cocktails voor bars die misschien denken dat ze speciale training en veel ingrediënten nodig hebben en geen tijd hebben om cocktails te maken. Sterker nog, de 15 seconden die nodig zijn om met TAILS een premium cocktail te maken, betaalt zich meer dan terug in een hogere winst.”

Een QR-code op de achterkant van elke fles TAILS van 1 liter linkt naar een ‘instructievideo’. Dezelfde QR-code staat op een menu in elke proefpakket, samen met flessen van 20 cl van het hele TAILS-assortiment klassieke en eigentijdse cocktails, allemaal gemaakt met behulp van de Bacardi-portfolio van premiummerken. Dit bestaat uit de klassieke en bessenmojito, beiden gemaakt met BACARDĺ®-rum; de passievrucht- en espresso-martini-cocktails, bieden gemaakt met 42BELOW®-wodka; en de Garden Spritz, gemaakt met BOMBAY®-gin en ST-GERMAIN® vlierbloesemlikeur.

Sinds de oprichting 10 jaar geleden in Londen, heeft TAILS het maken en voormixen van uitzonderlijk smakende cocktails in flessen of op tap geperfectioneerd, waardoor ze toegankelijker worden voor mensen, of ze nu in een kleine, lokale bar of een groot muziekfestival zijn.

Na de overname door Bacardi is TAILS nu uitgebreid naar alle markten in West-Europa en er zullen nog meer internationale markten volgen.

In en buiten de lockdown heeft Bacardi zijn horecapartners geholpen hun inkomsten te maximaliseren en blijft ze hen helpen weer op de been te komen via het doorlopende #RaiseYourSpirits-initiatief.

Drink altijd met mate

Over TAILS

TAILS maakt hoogwaardige voorgemixte cocktails ten behoeve van consistente kwaliteit en snelle service in de hospitality- en evenementenindustrie. TAILS is opgericht in 2010 en heeft als missie om hoogwaardige cocktails toegankelijker te maken en perfect geserveerde cocktails op schaal aan te leveren. TAILS maakt gebruik van de allerbeste ingrediënten, zoals natuurlijke smaken, sappen en infusies, en heeft een breed aanbod moderne en klassieke cocktails in 1-literflessen en voor de tap. Dit bestaat uit de klassieke en bessenmojito, beiden gemaakt met BACARDĺ®-rum; de passievrucht- en espresso-martini-cocktails, bieden gemaakt met 42BELOW®-wodka; en de Garden Spritz, gemaakt met BOMBAY®-gin en ST-GERMAIN® vlierbloesemlikeur. TAILS-cocktails zijn beschikbaar in geselecteerde cafés in 11 markten in West-Europa. Het merk TAILS maakt deel uit van het portfolio van Bacardi Limited, met het hoofdkantoor in Hamilton, Bermuda. Bacardi Limited verwijst naar de Bacardi-groep van bedrijven, waaronder Bacardi International Limited.

Over Bacardi

Bacardi Limited, ‘s werelds grootste particuliere onderneming voor gedistilleerde dranken, produceert en verkoopt een scala aan internationaal erkende sterke dranken en wijnen. Het Bacardi Limited-merkenportfolio bestaat uit meer dan 200 merken en labels, inclusief BACARDÍ®-rum, GREY GOOSE®-wodka, PATRÓN®-tequila, DEWAR’S® geblende Schotse whisky, BOMBAY SAPPHIRE®-gin, MARTINI®-vermout en sprankelende wijnen, CAZADORES® 100% blauwe agavetequila en andere toonaangevende en opkomende merken zoals WILLIAM LAWSON’S® Schotse whisky, ST-GERMAIN® vlierbloesemlikeur, 42BELOW® vodka en ERISTOFF®-wodka. Het familiebedrijf Bacardi Limited werd meer dan 159 jaar geleden opgericht in Santiago de Cuba en heeft op dit moment meer dan 7.000 werknemers, productiefaciliteiten in 11 landen en verkoopt haar merken in meer dan 170 landen. Bacardi Limited verwijst naar de Bacardi-groep van bedrijven, waaronder Bacardi International Limited. Bezoek www.bacardilimited.com of volg ons op Twitter, LinkedIn of Instagram.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Vragen van de media:

Andrew Carney, directeur bedrijfscommunicatie Europa, Australië en Nieuw-Zeeland, acarney@bacardi.com
Philippa Williams, manager bedrijfscommunicatie, Europa, Australië en Nieuw-Zeeland, pholmes@bacardi.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr