09:38 uur 09-10-2018

CORRECTIE EN VERVANGING VAN: Divers aanbod van Call of Duty®: Black Ops 4 themaproducten voor consumenten biedt fans nieuwe manieren om te communiceren met Call of Duty®

SANTA MONICA, Calif.–(BUSINESS WIRE)–

Samenwerking met grote partners McFarlane Toys, BAIT, Primark, Hype

Call of Duty: Black Ops 4 komt wereldwijd uit op 12 oktober

Om de komende lancering te voeren van de langverwachte Call of Duty: Black Ops 4, zal de Activision Blizzard Consumer Products Group (ABCPG) fans spannende manieren bieden om met het merk te communiceren via nieuwe wereldwijde samenwerkingen met onder andere McFarlane Toys en BAIT. Fans krijgen nieuwe manieren om te spelen, te presenteren en zich te kleden ter gelegenheid van de release van de diepste, meest uitdagende Call of Duty-versie ooit op 12 oktober en gedurende het hele jaar.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20181008005613/nl/

BAIT: Call of Duty Capsule Collection (Photo: Business Wire)

BAIT: Call of Duty Capsule Collection (Photo: Business Wire)

“Het merk Call of Duty is een entertainmentkracht met een geweldige en gepassioneerde gemeenschap over de hele wereld. Nu de volgende spannende release zo dichtbij is stimuleren we programma’s om de spanning voor fans nog verder te vergroten, ook buiten het spel. Dit doen we met een aantal van de sterkte, vooral cultureel relevante eigenschappen in de entertainmentwereld – met bereik haast overal ter wereld met onze eersteklas gelicentiëerde producten”, zei Tim Kilpin, CEO en president, Activision Blizzard Consumer Products Group. “De uitbreiding van ABCPG’s samenwerkingen met mondiale partners draagt bij aan de spanning nu het aanbod van producten zich uitstrekt tot vertrouwde en onbenutte categorieën, waaronder kleding, verzamelobjecten en schoenen.”

Het aanbod omvat een serie modebewuste collecties en samenwerkingen in aanvulling op de gewilde verzamelobjecten.

Samenwerking en opvallende producten:

McFarlane Toys: Call of Duty actiefiguren

  • McFarlane Toys brengt Call of Duty actiefiguren tot leven. Uit het hele verhaal van het Call of Duty-merk zijn deze legendarische figuren voorzien van hun legendarische uniformen met meer dan 14 beweegpunten voor dynamische houdingen. Elk actiefiguur en elke accessoire is ontworpen en gevormd met eigenschappen vanuit het spel! Vanaf deze herfst beschikbaar bij Target en GameStop winkels door het hele land en online op de McFarlane-website.

Activision-collectibles: Call of Duty Zombies beeldjes

  • Om de 10de verjaardag van de Call of Duty: Black Ops Zombies Origins-karakters te vieren presenteert Treyarch Studios de eerste hoogwaardige Call of Duty verzamelbeeldjes ooit. Elk beeldje is handbeschilderd en zeer gedetailleerd. Het is een 1 op 6 weergave van het geliefde spelkarakter Zombies Origins. Voorraden zijn beperkt. Alleen verkrijgbaar via de Call of Duty Officiële Online-winkel.

BAIT: Call of Duty Capsule-collectie

  • De luxe aanbieder van schoenen BAIT is als retailer actief met zowel gewone winkels als online en biedt schoenen, kleding en hoogwaardige verzamelobjecten. Voor de fans bieden ze de BAIT: Call of Duty Capsule-collectie. De nieuwe collectie omvat Call of Duty: Black Ops 4 Zombies met twee Zombies-geïnspireerde T-shirts in beperkte oplage en kan worden gekocht bij de BAIT San Diego Store en online.

Primark: Exclusieve kleding

  • Primark DTR, de populaire kleding- en accessoirewinkel brengt een volledige serie van Call of Duty: Black Ops 4-kleding voor fans, waaronder T-shirts, sweatshirts, joggingbroeken, ondergoed, nachtkleding, loungekleding, sokken, hoeden, handschoenen, sjaals en slippers. Vanaf nu wereldwijd in de winkels verkrijgbaar.

Hype

  • In samenwerking met het Engelse streetwearmerk Hype kunnen Call of Duty-fans vanaf 12 oktober exclusieve items uit de Call of Duty: Black Ops 4 Capsule-reeks kopen. Met T-shirts, hoodies, jacks, joggingbroeken, tassen, hoofddeksels, riemen en sjaals, zal de Black Ops 4 Capsule-serie online verkrijgbaar zijn op www.justhype.co.uk en in diverse luxe winkels in heel Europa.

Call of Duty: Black Ops 4 verlegt de grenzen voor Multiplayer, met een gevechtservaring die tactisch spelen en spelerskeuze verbetert, samen met de beste aanbieding voor Zombies ooit vanaf de eerste dag, met drie volledige ervaringen vanaf de lanceringen, en Blackout, dat spelers terugwerpt in een laatste-man-gevecht als Battle Royale. Blackout, een eerbetoon aan de Black Ops-series, heeft karakters die populair zijn bij de fans, wapens en legendarische onderdelen van klassieke kaarten, allemaal in de grootste kaart ooit voor het merk compleet met land, zee en luchtvoertuigen.

Call of Duty: Black Ops 4 staat gepland voor wereldwijde release op PlayStation®4, Xbox One en PC op 12 oktober. De game heeft een rating van M voor Mature (Bloed en losse lichaamdelen, drugs, intens geweld, schuttingtaal). Voor meer informatie en de laatste informatie gaat u naar: www.callofduty.com, www.youtube.com/callofduty en volgt u @CallofDuty en @Treyarch op Twitter, Instagram en Facebook.

Voor beeldmateriaal: https://www.webcargo.net/d/14583811/plek984XRH/

Over Activision Blizzard Consumer Products Group

Activision Blizzard Consumer Products Group is onderdeel van Activision Blizzard (NASDAQ: ATVI), een S&P 500-bedrijf en ’s werelds meest succesvolle, zelfstandige, interactieve entertainmentbedrijf. Op basis van de bestaande consumentenproducten omvat het recent gevormde Activision Blizzard Consumer Products Group de merken Activision, Blizzard en King. Het onderdeel werkt met passie samen met de beste partners over de hele wereld voor een hoogwaardige en zeer relevante merchandise waarmee fans nieuwe manieren krijgen om te spelen, zich te vertonen of te kleden en de merken waarvan zij houden met zich mee te dragen. Activision Blizzard is de thuisbasis van legendarische en geliefde entertainmentmerken als Activision’s Call of Duty®, Crash Bandicoot, Spyro en Skylanders®; Blizzard Entertainment’s World of Warcraft®, Hearthstone® en Overwatch®; King Digital Entertainment’s Candy Crush™ en Bungie’s Destiny.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

 

Contacts

PNK•BNC
Dashaun Gasque, 310-854-4851
dashaun.gasque@pnkbnc.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr