09:15 uur 13-11-2025

Deskpro lanceert nieuwe privéhelpdesk met privé AI-ondersteuning voor organisaties met strikte vereisten betreffende beveiliging, naleving en datasoevereiniteit

Deskpro Private elimineert de onmogelijke keuze tussen AI-capaciteiten en gegevensbeveiliging voor organisaties zoals financiële services, gezondheidszorg, luchtvaart en defensie, en overheidsinstanties

AUSTIN, Texas–(BUSINESS WIRE)– Vandaag kondigde Deskpro, aanbieder van het beveiligde helpdeskplatform aangestuurd door AI, de lancering aan van Deskpro Private, waardoor helpdeskcapaciteiten aangestuurd door AI voor de eerste keer beschikbaar worden voor sectoren met strikte vereisten inzake beveiliging en naleving. Het nieuwe platform verschaft flexibele privé-integratie, zodat bedrijven hun eigen helpdesk aangestuurd door AI volledig binnen hun AWS Virtual Private Cloud (VPC), on-premise bedrijfsdatacenter of soevereine cloud kunnen exploiteren.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Mediacontact
Stephanie Floyd

Bhava Communications voor Deskpro

deskpro@bhavacom.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr