04:06 uur 13-11-2025

PUMA herlanceert bedrijfsmagazine CATch UP om het beste van het merk te laten zien

HERZOGENAURACH, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– Sportbedrijf PUMA heeft zijn online bedrijfsmagazine CATch UP opnieuw gelanceerd om journalisten, investeerders, retailers, atleten en sportliefhebbers een kijkje te geven in de wereld van PUMA en inzicht te bieden in de nieuwe strategische prioriteiten van het bedrijf, nu het merk aan zijn transformatie begint.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20251112746899/nl/

Sports company PUMA has relaunched its online company magazine CATch UP to provide journalists, investors, retailers, athletes and sports enthusiasts with a window into the world of PUMA and insights into the company’s new strategic priorities, as the brand starts its transformation journey.

Sports company PUMA has relaunched its online company magazine CATch UP to provide journalists, investors, retailers, athletes and sports enthusiasts with a window into the world of PUMA and insights into the company’s new strategic priorities, as the brand starts its transformation journey.

Het online magazine, dat beschikbaar is op puma-catchup.com, heeft een grondige visuele make-over ondergaan en zal zich richten op verhalen die de innovaties, sport, geschiedenis, bedrijfscultuur en strategische prioriteiten van het bedrijf belichten die worden geïmplementeerd om PUMA te positioneren als een van de drie beste sportmerken ter wereld.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contactpersoon voor de media: Robert-Jan Bartunek – PUMA Corporate Communications – robert.bartunek@puma.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr