22:02 uur 27-10-2025

inDrive roept op tot rechtvaardigheid in technologisch leiderschap; lanceert wereldwijde campagne om directeuren te werven voor kinderbescherming, onderwijs en goed bestuur

Platform voor ritten delen breidt missiegedreven aanpak uit van bedrijfsmodel naar wervingspraktijken en zoekt leiders die sociale rechtvaardigheid als kernstrategie van het bedrijf beschouwen

MOUNTAIN VIEW, Calif.–(BUSINESS WIRE)– inDrive, de op één na meest gedownloade transport-app ter wereld, heeft zich een ambitieus doel gesteld: tegen 2030 een positieve impact hebben op 1 miljard mensen. Om dit te bereiken, versterkt het bedrijf zijn impacttak en lanceert het “Positions of Purpose”, een wereldwijde campagne om senior leiders te werven op het gebied van kinderbescherming, onderwijs en bestuur.

Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20251027781849/nl/

inDrive, a global mobility and urban services platform, extends mission-driven approach from business model to hiring practices.

inDrive, a global mobility and urban services platform, extends mission-driven approach from business model to hiring practices.

inDrive daagde het rittenbestelmodel voor het eerst uit door passagiers en chauffeurs rechtstreeks over de ritprijs te laten onderhandelen, en zo een bedrijf op te bouwen dat gebaseerd is op eerlijkheid in plaats van ondoorzichtige prijsstelling.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

indrive@snowhilladvisors.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr