Cicero & Bernay viert 20-jarige bestaan met identiteit die is gebouwd voor de toekomst
C&B gaat het volgende hoofdstuk in, Empowered by Facts, en combineert innovatie, intelligentie en een menselijke touch om te bepalen wat de toekomst brengt
Dubai, Verenigde Arabische Emiraten–(BUSINESS WIRE)– Cicero & Bernay (C&B), een communicatieadviesbureau dat een nieuwe definitie geeft aan hoe merken strategie, design en digitale intelligentie met elkaar verbinden, viert zijn 20-jarige bestaan met een vernieuwde rol, ontworpen voor de snel veranderende zakelijke omgeving van vandaag.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250930852837/nl/

Ahmad Itani, CEO and Founder of C&B (Photo: AETOSWire)
Deze evolutie gaat verder dan enkel een nieuwe look. Het vestigt C&B als een partner waar feiten vooruitziendheid creëren en creativiteit het in beïnvloeding verandert. Met elke discipline verbonden onder één aanpak, gaat het adviesbureau verder als: Empowered by Facts.
Ahmad Itani, CEO en oprichter van C&B, zei: “Onze nieuwe identiteit is een verklaring van wie we vandaag zijn. Jarenlang hebben we de feiten laten spreken. Nu geven ze ons het perspectief om vooruit te kijken en als echte strategische adviseurs te handelen. We begeleiden wanneer het er het meest toe doet, waardoor klanten de vrijheid hebben om zich te concentreren op hun ambities, terwijl ze weten dat wij het grotere geheel zien.”
Gedurende 20 jaar heeft C&B het vertrouwen van partners in 35 markten verdiend, meetbare resultaten behaald en relaties gecultiveerd die decennialang meegaan. Het werk van C&B vertaalt consequent zichtbaarheid in invloed – begrepen, vertrouwd en duurzaam.
Itani voegde eraan toe: “Onze kracht ligt in het herkennen waar de communicatie naartoe gaat en merken te helpen om mee te bewegen. Technologie en innovatie openen nieuwe mogelijkheden, maar het is hoe we ze toepassen dat het verschil maakt.”
Tariq Al Sharabi, Managing Director van C&B, merkte op: “Deze volgende fase gaat over momentum en een duidelijke koers voor de toekomst. Als adviseurs brengen we schaal en culturele vloeiendheid, snelheid en inhoud, technologie en menselijke zorg samen. Wat ons definieert, is niet alleen wat we leveren, maar hoe nauw we naast onze klanten staan.”
C&B, opgericht in 2005, heeft altijd een evenwicht gevonden tussen wereldwijd inzicht en lokale vaardigheid in verschillende sectoren, waaronder overheid, onroerend goed, financiën, automobielindustrie, detailhandel en meer. Tegenwoordig zet het adviesbureau dubbel in op evidence-based tools en verkent het nieuwe benaderingen van narratief ontwerp.
Via het jaarlijkse ESG-rapport, dat leiders in de GCC heeft betrokken voor een geavanceerde regionale dialoog over verantwoord ondernemen, blijft C&B organisaties voorbereiden op wat komen gaat en het bestuur met vertrouwen versterken.
*Bron: AETOSWire
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250930852837/nl/
Contacts
Contacten:
Anjali Rajvardhan
Senior Account Manager – Cicero & Bernay, anjali@cbpr.me, +971569883612