Kao herwerkt de strategie van haar cosmetica-activiteiten om groei te versnellen
Duurzame groei wordt bevorderd aan de hand van gerichte investering in zes merken en drie overzeese uitbreidingsmodellen
TOKIO–(BUSINESS WIRE)– Op 19 september 2025 kondigde Kao Corporation (TOKYO:4452) een herwerking aan van de strategie van haar cosmetica-activiteiten om groei te versnellen. De cosmetica-activiteiten, die binnen de Kao Group als belangrijkste drijfveer voor groei zijn gepositioneerd, beogen een netto-omzet van 400 miljard yen en een winstmarge van 15% op de eerste haalbare timing na 2030. Als mijlpaal langs de weg naar de verwezenlijking van deze ambitie en in lijn met het beheersplan op middellange termijn “K27”, zal Kao een aantal strategische initiatieven opzetten om verdere uitbreiding te bevorderen.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250928269424/nl/

Six focus brands of Kao Cosmetics
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250928269424/nl/
Contacts
Mediavragen dienen gericht te worden aan:
Public Relations
Kao Corporation
corporate_pr@kao.com