14:53 uur 20-08-2025

Sera AI van Xurrent moderniseert IT-servicemanagement met ingebedde automatisering, directe ondersteuning en escalatie

Xurrent beschikt nu over een krachtige AI-structuur – een intelligent netwerk van AI-mogelijkheden dat het platform ondersteunt, ten behoeve van MSP’s en IT-teams van bedrijven

SANTA BARBARA, Calif.–(BUSINESS WIRE)– Xurrent™, het AI-gestuurde Service and Operations Management-platform voor Managed Service Providers (MSP’s) en IT-teams van bedrijven, heeft vandaag de lancering aangekondigd van Sera AI™ – een AI-structuur die is ontworpen om IT-activiteiten te stroomlijnen door middel van realtime automatisering, intelligente ticketing en contextuele ondersteuning. Sera AI stelt serviceteams in staat om:

  • Aanvraagsamenvattingen op schaal te automatiseren
  • Repetitieve taken te elimineren door met slechts een paar klikken kennisartikelen en regels te genereren
  • Reactie en oplossing te optimaliseren met sentiment-bewuste ticketclassificatie
  • Automatisering op te schalen met AI die is getraind op meer dan 900 bewezen use cases, verspreid over meer dan 10 jaar aan servicedata
  • Snellere resultaten te leveren met always-on AI die continu leert en zich aanpast

Afzonderlijk kunnen deze mogelijkheden servicedeskspecialisten gemiddeld de helft van het werk van een fulltime-medewerker besparen. Gezamenlijk besparen ze niet alleen tijd, ze transformeren ook fundamenteel de bedrijfsvoering en stellen organisaties in staat om ongekende efficiëntie en service-excellentie te bereiken.

“Sera AI is een belangrijke stap voorwaarts in hoe we serviceteams helpen efficiënter te werken,” aldus Kevin McGibben, CEO van Xurrent. “Door deze AI-infrastructuur rechtstreeks in het platform te integreren – en deze zonder extra kosten beschikbaar te stellen – geven we teams de tools om handmatige inspanningen te verminderen, de oplossing te versnellen en in de loop van de tijd te blijven verbeteren. Het is een praktische manier om vanaf dag één meer waarde te creëren, zonder complexiteit toe te voegen.”

“Sera AI weerspiegelt onze productvisie om AI op praktische, meetbare manieren in te zetten,” stelde Phil Christianson, Chief Product Officer bij Xurrent. “Dit onderling verbonden netwerk van AI-mogelijkheden is gebouwd om taken zoals routering, classificatie, automatisering en samenvatting uit te voeren – en het wordt met elke interactie beter. We hebben het ontworpen om serviceteams sneller en effectiever te maken, met AI die volledig is geïntegreerd in het platform, en niet zomaar ergens aan vastgeschroefd.”

“AI zou geen black box of dure add-on moeten zijn,” merkte Scott Hutchins, Vice President AI & Integration Engineering bij Xurrent, op. “We hebben Sera AI ontworpen als een van de gemakkelijkste manieren om automatisering op schaal te gebruiken. Het is een praktische stap voorwaarts die snel waarde oplevert.”

Zonder extra kosten of complexe licenties is Sera AI inbegrepen in alle lagen van het Xurrent-platform. Ga naar www.xurrent.com voor meer informatie over Sera AI en hoe Xurrent een nieuwe vorm geeft aan servicemanagement.

Over Xurrent

Xurrent™ is het AI-gestuurde platform voor service- en operationeel management dat moderne ondernemingen helpt nieuwe niveaus van productiviteit en prestaties te bereiken. Xurrent is ontwikkeld voor het digitale landschap van vandaag en verenigt workflows, ontmantelt silo’s en stimuleert intelligente samenwerking tussen teams. Door betekenisvolle impact boven operationele complexiteit te stellen, biedt Xurrent serviceleiders de duidelijkheid en tools om problemen sneller op te lossen en de manier waarop werk wordt gedaan te verbeteren. Xurrent, met hoofdkantoor in Santa Barbara, Californië, ondersteunt vooruitstrevende ondernemingen over de hele wereld. Meer informatie vindt u op www.xurrent.com.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Contactpersoon voor de media
David Libby

2pinz voor Xurrent

press@xurrent.com
415-518-6611

Check out our twitter: @NewsNovumpr