PUMA’s Voices of a RE:GENERATION presenteren het duurzaamheidsrapport van 2024 voor het jonge publiek
HERZOGENAURACH, Duitsland–(BUSINESS WIRE)– Het sportbedrijf PUMA maakt haar duurzaamheidsrapport van 2024 voor het jonge publiek beschikbaar met behulp van video- en sociale mediacontent gecreëerd door de Gen-Z milieuactivisten die deel uitmaken van het initiatief Voices of a RE:GENERATION.
Dit persbericht bevat multimedia. Bekijk hier het volledige persbericht: https://www.businesswire.com/news/home/20250604277984/nl/

Sports company PUMA is making its 2024 sustainability report accessible for young audiences with the help of video and social media content created by the Gen-Z environmentalists that are part of the Voices of a RE:GENERATION initiative.
De Voices, die in 2023 PUMA kwamen vervoegen om het bedrijf advies met betrekking tot haar duurzaamheidsstrategie te verstrekken, zullen de complexe inhoud van het rapport samenvatten en de aandacht toespitsen op de problemen die voor het jonge publiek van groot belang zijn, waaronder de klimaatverandering en kringloopeconomie. Op die manier bieden zij een frisse blik op de milieuprioriteiten van PUMA, terwijl ze de bezorgdheden en de verwachtingen van Gen-Z weerspiegelen.
Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.
Bekijk het oorspronkelijke bericht op businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250604277984/nl/
Contacts
Mediacontact: Kerstin Neuber – Bedrijfscommunicatie PUMA Corporate – kerstin.neuber@puma.com