15:45 uur 23-05-2025

Forrester kondigt de EMEA-laureaten aan van haar 2025 Customer-Obsessed Enterprise Award

De awardwinnaars van dit jaar, Brenntag en e&, worden tijdens de CX Summit EMEA in de bloemetjes gezet

LONDEN–(BUSINESS WIRE)– Forrester (Nasdaq: FORR) maakte vandaag bekend dat Brenntag en e& de winnaars zijn van haar 2025 Customer-Obsessed Enterprise Award voor Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA). Deze award vormt een erkenning voor organisaties die hun klanten in hun leiderschap, strategie en activiteiten centraal stellen om de bedrijfsresultaten te bevorderen, met inbegrip van duurzame groei, klantengetrouwheid en werknemersbetrokkenheid. Beide laureaten nemen hun award in ontvangst tijdens de CX Summit EMEA, een toonaangevend evenement voor CX-, B2C marketing- en digitale leiders waar beste praktijken worden aangeleerd en bruikbaar advies wordt verstrekt. Dit evenement gaat ter plaatse door in Londen en ook digitaal van 2 tot 4 juni 2025.

Deze bekendmaking is officieel geldend in de originele brontaal. Vertalingen zijn slechts als leeshulp bedoeld en moeten worden vergeleken met de tekst in de brontaal, die als enige rechtsgeldig is.

Contacts

Pers:

Hannah Segvich

hsegvich@forrester.com

Check out our twitter: @NewsNovumpr